Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Noen som har gjort dette? Merker dere noe til det i ettertid? Angrer dere? Skal ha min 3 i høst, mitt 2 ks. Dårlig i svangerskapene så dette blir den siste. Frykten min er at noe skjer med babyen som kommer, så har jeg mistet muligheten til å få en til.. Er 37 år. Anonymous poster hash: a8a54...4d6
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Noen som har gjort dette? Merker dere noe til det i ettertid? Angrer dere? Skal ha min 3 i høst, mitt 2 ks. Dårlig i svangerskapene så dette blir den siste. Frykten min er at noe skjer med babyen som kommer, så har jeg mistet muligheten til å få en til.. Er 37 år. Anonymous poster hash: a8a54...4d6 Jeg gjorde det under 3. keisersnittet. Har ikke merket noe, og har aldri angret heller. Tenkte som deg ang å miste ett barn, men det har man aldri noen garanti for, og ett nytt barn kan aldri erstatte det andre. Jeg er glad for de barna jeg har, og jeg er glad for å slippe å tenke på prevensjon og hormonpreparater. Men du må selvsagt være helt sikker! Jeg kan bare fortelle hvordan det har for meg 😊 Anonymous poster hash: 8944f...94a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 Noen som har gjort dette? Merker dere noe til det i ettertid? Angrer dere? Skal ha min 3 i høst, mitt 2 ks. Dårlig i svangerskapene så dette blir den siste. Frykten min er at noe skjer med babyen som kommer, så har jeg mistet muligheten til å få en til.. Er 37 år. Anonymous poster hash: a8a54...4d6 Jeg skal ha mitt 3. keisersnitt i sommer og har fått tilbud om sterilisering. Har valgt å takke nei til det. Jeg har mistet et barn før, og vet godt hvor sterkt ønsket er om å få et nytt barn etterpå, selv om det aldri kan erstatte det barnet vi mistet. I tillegg er jeg bare 29 år, så har mange år igjen jeg kan få barn. Dersom noe skulle skje med det barnet vi får nå vil jeg ha muligheten til å få en til så lenge jeg kan aldersmessig. Anonymous poster hash: ba109...c34
It's all about me Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Gjorde det da jeg fikk mitt tredje barn. Var like greit da jeg var helt sikker på at jeg ikke skulle ha fler.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #5 Skrevet 25. mai 2016 Gjorde det under KS for 7 år siden, hadde et forferdelig svangerskap med de siste. Merker ingen forskjell, har aldri angret. Anonymous poster hash: d8800...bfc
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #6 Skrevet 25. mai 2016 Skal ha mitt tredje ks til høsten, og kommer til å be om sterilisering da. Er helt sikker på at vi ikke skal ha flere barn. Men av og til slår katastrofetankene inn, som hos deg tydeligvis, men da tenker jeg at hvis noe skulle skje og vi blir desperate etter et barn til, så er fremdeles IVF en mulighet. Anonymous poster hash: ab142...d6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå