Gå til innhold

Har dere lillelørdagskos? :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er heldig å har sol her i kveld☀️ Tok en tur på Meny å handlet marinert chilibiff, burger, kalkunpølse, Sparibs og maiskolber som vi skal grille om litt 🙌🔆🔥 Som tilbehør blir det, salat, fullkornsris og hjemmelaget tzatsiki😋😊

Årets første grilling er alltid ekstra stas, så i kveld åpner vi en flaske cava å koser oss max💃🎉🍸🍴🔥

 

Anonymous poster hash: daad3...a68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igjen? Skrev du ikke dette for et par dager siden også? Uansett voldsomt til kjøttinntak, håper ikke dere holder på slik ofte.

 

Jeg skal ha vaniljekesam med hjemmelaget solbærsyltetøy.

 

Anonymous poster hash: c0c61...3f3

Skrevet

Spiste en is til dessert i dag så skal jeg spise en nektarin til kvelds. Er d bra nok?

 

Anonymous poster hash: 5bc37...64f

Skrevet

Jupp. Babyen min og jeg delte litt jordbær og pasjonsfrukt rett før leggetid 😋

 

Anonymous poster hash: 53b00...953

Skrevet

Jordbær og vaniljeis

 

Anonymous poster hash: 4b5f6...bcb

Skrevet

Ikke noe spesielt.. Eller, spiste en sukkerfri saftis tidligere idag. Pleier ikke å skeie ut på onsdager. Synes det blir litt mye med ekstra kos på onsdager, fredager, lørdager og restene på søndagene..

 

Anonymous poster hash: 862fc...8bc

Skrevet

skal ta meg et par pannekaker med blåbær syltetøy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...