Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Vi er heldig å har sol her i kveld☀️ Tok en tur på Meny å handlet marinert chilibiff, burger, kalkunpølse, Sparibs og maiskolber som vi skal grille om litt 🙌🔆🔥 Som tilbehør blir det, salat, fullkornsris og hjemmelaget tzatsiki😋😊 Årets første grilling er alltid ekstra stas, så i kveld åpner vi en flaske cava å koser oss max💃🎉🍸🍴🔥 Anonymous poster hash: daad3...a68
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Igjen? Skrev du ikke dette for et par dager siden også? Uansett voldsomt til kjøttinntak, håper ikke dere holder på slik ofte. Jeg skal ha vaniljekesam med hjemmelaget solbærsyltetøy. Anonymous poster hash: c0c61...3f3
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 Spiste en is til dessert i dag så skal jeg spise en nektarin til kvelds. Er d bra nok? Anonymous poster hash: 5bc37...64f
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Jupp. Babyen min og jeg delte litt jordbær og pasjonsfrukt rett før leggetid 😋 Anonymous poster hash: 53b00...953
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #5 Skrevet 25. mai 2016 Jordbær og vaniljeis Anonymous poster hash: 4b5f6...bcb
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #6 Skrevet 25. mai 2016 Ikke noe spesielt.. Eller, spiste en sukkerfri saftis tidligere idag. Pleier ikke å skeie ut på onsdager. Synes det blir litt mye med ekstra kos på onsdager, fredager, lørdager og restene på søndagene.. Anonymous poster hash: 862fc...8bc
februarprins2013 Skrevet 25. mai 2016 #7 Skrevet 25. mai 2016 skal ta meg et par pannekaker med blåbær syltetøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå