Gå til innhold

Bor fast hos far.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere her som nesten ikke får sett barnet på grunn av at ungen bor hos den andre. Dette er barnevernet som har bestemt. Jeg skulle ønske jeg kunne se litt mer frem til å få en kjæreste som synes det ikke er noe som stopper opp for et forhold.

Anonymous poster hash: 23b47...3db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men forstår du hvorfor en potensiell ny partner blir skeptisk når han får høre at du selv ikke får ha barnet ditt boende særlig hos deg?

Hvorfor mener barnevernet at barnet ikke skal bo hos deg?

Gjør du noe for å endre deg slik at du kan bli en skikket omsorgsperson?

Noen ganger er det sykdom som gjør at man ikke greier ansvaret for barn, andre ganger er det evner/vilje til å forstå og gjennomføre hva som må til for å gi god nok omsorg. Er det viljen eller evnen det står på, da er det kanskje ikke så mye å gjøre, og da forstår jeg at nye partnere blir skeptiske. Er det sykdom kan man jobbe for å bli frisk, jobbe med seg selv både fysisk og psykisk og få hjelp slik at man igjen kan bli en god omsorgsperson for sine barn.

Jeg forstår at det er sårt for deg å oppleve at noen blir skeptiske, men forstår du at de blir skeptiske?

Anonymous poster hash: da6e5...dd0
Skrevet

må jo si at jeg forstår at en mann blir skepisk når du nesten ikke får se barnet ditt og barnevernet har bestemt det

Skrevet

Er det mangel på kjæreste eller mangel på kontakt med barnet som tynger deg?

I innlegget ditt, så kan det virke som at det er kjærestemangelen som er fokus.

Konsentrer deg om å bli en bedre mor du, så kommer nok alt annet etter når du mestrer det viktigste.

Anonymous poster hash: 6952b...a1d

Skrevet

Barnevernet bestemmer ikke hvor barn skal bo. Fylkesnemnda og andre rettsinstanser gjør. Barnevernet kan bare rådgi foreldrene.

Anonymous poster hash: b044d...217
Skrevet

Du finner nok en som er av samme ulla tenker jeg. Dere har en tendens til å finne hverandre

Skrevet

Hva er årsaken til at de mener at dette er best da HI? Og hva ønsket barnet selv?

Jeg vil tro at svarene på de spørsmålene har mye å si for hva en mann vil tenke om fremtiden sammen med deg.

Anonymous poster hash: 2771c...570

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...