Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Jeg ammer og har hele tiden hatt litt vondt i ene brystet. Det begynte flere uker før fødsel, følelsen av å være "sår", men ikke utenpå brystvorta - men mer "lengre inne". Hadde dog aldri lekkasjer. Var det brystet jeg fikk mest spreng i når melka kom skikkelig noen dager etter fødsel. Det roet seg litt da, men en natt mini sov ekstra lenge i løpet av de første ukene våknet jeg med helt utrolig vondt i det brystet. Hadde da ligget uten dyne og var iskald i tillegg til melkespreng. Låg med varmeflaske en time før mini våknet, og jeg ammet fra det brystet selvom det var vondt. Har vært mye sår på brystvorta på det brystet, i tillegg til følelsen av å være sår "lengre inni". Etter den natta har jeg hatt veldig lite melk i det brystet, så ammer kun 1-2 ganger i døgnet fra det. Har gitt opp å pumpe for å øke produksjonen, det ble bare stress. Uansett: sårheten er borte, men når jeg ammer fra det føles det fortsatt ut som at det "røsker" i noe inni puppen. Er ikke ekstremt vondt men mer ubehagelig.. Hva kan det være? Anonymous poster hash: 44970...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå