Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Snakket med moren til en av kompisene til sønnen min han går i barnehage med. De har skilt seg og er ikke på talefot. Hun er så fornøyd med løsningen deres. 50/50. De slipper å treffes. Har byttedag mandag, så leverer de barn og en koffert og den andre henter. Hvis de må bytte i forhold til ferie helligdager, sitter de selv i bilen og sender barnet inn. Ble helt sjokkert. Stakkars barn Anonymous poster hash: f818b...52c
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Enig med deg. Og 50/50 på ett bhg barn Anonymous poster hash: d91d1...214
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Enig med deg. Og 50/50 på ett bhg barn Anonymous poster hash: d91d1...214 50/50, og bytte i barnehagen er desverre ikke så uvanlig Anonymous poster hash: e9ae6...040
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #5 Skrevet 25. mai 2016 Her ville samboeren min og barnemoren også ha 50\50 da ungen var 2 år gammel, til tross for at de sto å hylte til hverandre og truet med barnevern og anmeldelser annenhver uke. Men 50\50 var de skjønt enige om for far ville ha datteren sin og mor ville ha fri. Heldigvis har de begge vokst litt siden da og begynt å vurdere hva som er best for barnet om ikke annet. Anonymous poster hash: a6cd2...6c4
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #6 Skrevet 25. mai 2016 Her ville samboeren min og barnemoren også ha 50\50 da ungen var 2 år gammel, til tross for at de sto å hylte til hverandre og truet med barnevern og anmeldelser annenhver uke. Men 50\50 var de skjønt enige om for far ville ha datteren sin og mor ville ha fri. Heldigvis har de begge vokst litt siden da og begynt å vurdere hva som er best for barnet om ikke annet. Anonymous poster hash: a6cd2...6c4 Faren ville ha barnet og moren ville ha fri.....moren ville ikke ha barnet og landet derfor på 50/50 logisk Anonymous poster hash: 0936f...5b8
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #7 Skrevet 25. mai 2016 Her ville samboeren min og barnemoren også ha 50\50 da ungen var 2 år gammel, til tross for at de sto å hylte til hverandre og truet med barnevern og anmeldelser annenhver uke. Men 50\50 var de skjønt enige om for far ville ha datteren sin og mor ville ha fri. Heldigvis har de begge vokst litt siden da og begynt å vurdere hva som er best for barnet om ikke annet. Anonymous poster hash: a6cd2...6c4 om de hadde 50/50 og du argumenterer med å si st mor ville ha fri og far ville ha barnet sitt, så kan man jo også si at far ville ha fri og mor ville ha barnet sitt. 50/50... Da ville de ha barnet like mye og like mye fri. Anonymous poster hash: 7478a...7de
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #8 Skrevet 25. mai 2016 Det er trist for skilsmissebarn der det blir konflikter ja. Men "stakkars skilsmissebarn" høres veldig generelt ut, og mange samarbeider godt om barna sine. Anonymous poster hash: 15b67...ea1
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #9 Skrevet 25. mai 2016 om de hadde 50/50 og du argumenterer med å si st mor ville ha fri og far ville ha barnet sitt, så kan man jo også si at far ville ha fri og mor ville ha barnet sitt. 50/50... Da ville de ha barnet like mye og like mye fri. Anonymous poster hash: 7478a...7de Dette var det de selv sa, så det er ikke fordi jeg har fått for meg at det er slik. Mor ville ha fri til å kunne reise da hun på den tiden var ung og student, far var en del eldre og ville ha barnet mest mulig. Ingen god løsning det heller siden han på den tiden var for umoden til å være en god pappa og ikke så barnets behov. Nå har de begge innsett hva som er viktig og satt barnet i fokus. Anonymous poster hash: a6cd2...6c4
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #10 Skrevet 25. mai 2016 Dette var det de selv sa, så det er ikke fordi jeg har fått for meg at det er slik. Mor ville ha fri til å kunne reise da hun på den tiden var ung og student, far var en del eldre og ville ha barnet mest mulig. Ingen god løsning det heller siden han på den tiden var for umoden til å være en god pappa og ikke så barnets behov. Nå har de begge innsett hva som er viktig og satt barnet i fokus. Anonymous poster hash: a6cd2...6c4 Forøvrig ble det heller aldri 50\50 da de begge hadde vett til å høre på fvk og hva de anbefalte. Anonymous poster hash: a6cd2...6c4
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #11 Skrevet 25. mai 2016 Dette var det de selv sa, så det er ikke fordi jeg har fått for meg at det er slik. Mor ville ha fri til å kunne reise da hun på den tiden var ung og student, far var en del eldre og ville ha barnet mest mulig. Ingen god løsning det heller siden han på den tiden var for umoden til å være en god pappa og ikke så barnets behov. Nå har de begge innsett hva som er viktig og satt barnet i fokus. Anonymous poster hash: a6cd2...6c4 om det hadde vært sant så hadde vel mor hatt barnet en gang i uka og far hatt barnet resten? Blir for dumt p si at mot hadde mye fri og far hadde barnet mest mulig når de faktisk ville ha 50/50 Anonymous poster hash: 7478a...7de
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #12 Skrevet 25. mai 2016 Det er vel strengt tatt ikke synd på ALLE skilsmisse barn. Er ett selv og jeg hadde det bedre som skilsmisse barn enn som barn av foreldre som bare kranglet. Jeg syntes synd på de barna som er barn av foreldre som ikke ser barnas behov og har foreldre som setter seg selv først. Om de foreldrene er skilt eller sammen har lite å si. Anonymous poster hash: 2e69e...55b
februarprins2013 Skrevet 25. mai 2016 #13 Skrevet 25. mai 2016 Trist foreldrene ikke kan være venner og sette barnet/barna i fokus,men når det er sagt har de fleste venninne mine vokst opp med skilte foreldre og 50/50 og 10/12 klarer seg godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå