Gå til innhold

William har svart Nora :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Woohoo.. Dere må inn å sjekke :)

 

De som følger med ;)

 

Anonymous poster hash: 98b65...f33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker serien. Men nå synes jeg det begynner å bli litt sjukt. Greit at den fenger langt utenfor målgruppen sin. Men når voksne damer begynner å fjolle slik over et fiktivt tenåringsforhold, da går det liksom over til å bli mer kleint enn interessant.



Anonymous poster hash: 922e0...bb6
Skrevet

 

Jeg liker serien. Men nå synes jeg det begynner å bli litt sjukt. Greit at den fenger langt utenfor målgruppen sin. Men når voksne damer begynner å fjolle slik over et fiktivt tenåringsforhold, da går det liksom over til å bli mer kleint enn interessant.

 

Anonymous poster hash: 922e0...bb6

Sure Petrine...

 

 

 

Anonymous poster hash: c402f...871

Skrevet

 

Jeg liker serien. Men nå synes jeg det begynner å bli litt sjukt. Greit at den fenger langt utenfor målgruppen sin. Men når voksne damer begynner å fjolle slik over et fiktivt tenåringsforhold, da går det liksom over til å bli mer kleint enn interessant.

 

Anonymous poster hash: 922e0...bb6

Jeg synes det er kjempe spennende ;) å jeg er heldigvis ikke så gammel så jeg trenger

Ikke å skjemmes ;)

Men tydeligvis mange av dere gamle følger med å samtidig skjemmes over det

 

Anonymous poster hash: 98b65...f33

Skrevet

Hahaha jeg ler meg i hel. Jeg er 30 år og sjekker p3 flere ganger for oppdatering. Det er jo skam(!) bra serie 😘

 

Anonymous poster hash: e4eb5...f82

Skrevet

Men HVORFOR så sur, William!??

Det er jo Noora som er offeret her, nå får han ta seg sammen litt altså.

Jeg trenger en lykkelig avslutning på denne sesongen, ellers blir sommeren laaaang!

 

Anonymous poster hash: c7159...329

Skrevet

Jeg synes det er kjempe spennende ;) å jeg er heldigvis ikke så gammel så jeg trenger

Ikke å skjemmes ;)

Men tydeligvis mange av dere gamle følger med å samtidig skjemmes over det

 

Anonymous poster hash: 98b65...f33

 

 

Jeg skjemmes på ingen måte over å la meg fenge av en serie som tar opp tenåringers utfordringer på en fantastisk måte. Men jeg skjemmes litt over å se voksne damer oppføre seg verre enn fjortiser.

 

Anonymous poster hash: 922e0...bb6

Skrevet

Hva er vitsen med spoilere??

 

Kan dere please skrive i overskriften hvilken serie dere snakker om, for deretter å skrive i innlegget hva dere vil fortelle?

 

For da kan de som ikke har kommet så langt enda velge om de vil gå inn på tråden eller ikke.

 

Dette gjelder altså alle TV-programmer, ikke bare du altså...

 

:-)

 

Anonymous poster hash: ef588...a4d

Skrevet

 

Jeg skjemmes på ingen måte over å la meg fenge av en serie som tar opp tenåringers utfordringer på en fantastisk måte. Men jeg skjemmes litt over å se voksne damer oppføre seg verre enn fjortiser.

 

Anonymous poster hash: 922e0...bb6

 

Det er lov å late seg begeistre :)   Kjedeleg om ein alltid må oppføre seg fornuftig berre fordi ein er blitt "vaksen"

Skrevet

Åååååå nå gleder jeg meg enda mer til søndag☺☺

Skrevet

Blir nesten irritert på William

 

Anonymous poster hash: 4fd9f...cb3

Skrevet

Og han har jo ikke svart... Garantert han som sover i kjelleren . Skal ikke flytte han, bare skremme

 

Anonymous poster hash: 4fd9f...cb3

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Dobbelpost er fjernet.

 

JW, moderator

Skrevet

Hvor har han svart?! Det er ingen screenshots av meldingen hvert fall. Ser ikke klippa før på fredag uansett 😂 jeg elsker den serien altså! Gleder meg til det er Sana sin tur 😀

Skrevet

Hvor har han svart?! Det er ingen screenshots av meldingen hvert fall. Ser ikke klippa før på fredag uansett 😂 jeg elsker den serien altså! Gleder meg til det er Sana sin tur 😀

Da Må du vente litt :)

 

Anonymous poster hash: 4fd9f...cb3

Skrevet

Dette er jo Jarlespam anno 2016

 

Anonymous poster hash: 58746...d7b

Skrevet

Dette er jo Jarlespam anno 2016

 

Anonymous poster hash: 58746...d7b

William danker lett ut Jarle

 

Anonymous poster hash: 4fd9f...cb3

Skrevet

Hva er vitsen med spoilere??

 

Kan dere please skrive i overskriften hvilken serie dere snakker om, for deretter å skrive i innlegget hva dere vil fortelle?

 

For da kan de som ikke har kommet så langt enda velge om de vil gå inn på tråden eller ikke.

 

Dette gjelder altså alle TV-programmer, ikke bare du altså...

 

:-)

 

Anonymous poster hash: ef588...a4d

Jeg spoila jo ikke. Sa bare at han hadde svart Nora.. Å at dere måtte sjekke :) har ikke skrevet noen spoilere.

 

hilsen HI

 

Anonymous poster hash: 98b65...f33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...