Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Woohoo.. Dere må inn å sjekke De som følger med Anonymous poster hash: 98b65...f33
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Jeg liker serien. Men nå synes jeg det begynner å bli litt sjukt. Greit at den fenger langt utenfor målgruppen sin. Men når voksne damer begynner å fjolle slik over et fiktivt tenåringsforhold, da går det liksom over til å bli mer kleint enn interessant. Anonymous poster hash: 922e0...bb6
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 Jeg liker serien. Men nå synes jeg det begynner å bli litt sjukt. Greit at den fenger langt utenfor målgruppen sin. Men når voksne damer begynner å fjolle slik over et fiktivt tenåringsforhold, da går det liksom over til å bli mer kleint enn interessant. Anonymous poster hash: 922e0...bb6 Sure Petrine... Anonymous poster hash: c402f...871
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Jeg liker serien. Men nå synes jeg det begynner å bli litt sjukt. Greit at den fenger langt utenfor målgruppen sin. Men når voksne damer begynner å fjolle slik over et fiktivt tenåringsforhold, da går det liksom over til å bli mer kleint enn interessant. Anonymous poster hash: 922e0...bb6 Jeg synes det er kjempe spennende å jeg er heldigvis ikke så gammel så jeg trenger Ikke å skjemmes Men tydeligvis mange av dere gamle følger med å samtidig skjemmes over det Anonymous poster hash: 98b65...f33
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #7 Skrevet 25. mai 2016 Hahaha jeg ler meg i hel. Jeg er 30 år og sjekker p3 flere ganger for oppdatering. Det er jo skam(!) bra serie 😘 Anonymous poster hash: e4eb5...f82
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #8 Skrevet 25. mai 2016 Men HVORFOR så sur, William!?? Det er jo Noora som er offeret her, nå får han ta seg sammen litt altså. Jeg trenger en lykkelig avslutning på denne sesongen, ellers blir sommeren laaaang! Anonymous poster hash: c7159...329
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #9 Skrevet 25. mai 2016 Jeg synes det er kjempe spennende å jeg er heldigvis ikke så gammel så jeg trenger Ikke å skjemmes Men tydeligvis mange av dere gamle følger med å samtidig skjemmes over det Anonymous poster hash: 98b65...f33 Jeg skjemmes på ingen måte over å la meg fenge av en serie som tar opp tenåringers utfordringer på en fantastisk måte. Men jeg skjemmes litt over å se voksne damer oppføre seg verre enn fjortiser. Anonymous poster hash: 922e0...bb6
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #10 Skrevet 25. mai 2016 Hva er vitsen med spoilere?? Kan dere please skrive i overskriften hvilken serie dere snakker om, for deretter å skrive i innlegget hva dere vil fortelle? For da kan de som ikke har kommet så langt enda velge om de vil gå inn på tråden eller ikke. Dette gjelder altså alle TV-programmer, ikke bare du altså... :-) Anonymous poster hash: ef588...a4d
soleia Skrevet 25. mai 2016 #11 Skrevet 25. mai 2016 Jeg skjemmes på ingen måte over å la meg fenge av en serie som tar opp tenåringers utfordringer på en fantastisk måte. Men jeg skjemmes litt over å se voksne damer oppføre seg verre enn fjortiser. Anonymous poster hash: 922e0...bb6 Det er lov å late seg begeistre Kjedeleg om ein alltid må oppføre seg fornuftig berre fordi ein er blitt "vaksen"
Mamma_til_2 Skrevet 25. mai 2016 #12 Skrevet 25. mai 2016 Åååååå nå gleder jeg meg enda mer til søndag☺☺
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #13 Skrevet 25. mai 2016 Blir nesten irritert på William Anonymous poster hash: 4fd9f...cb3
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #14 Skrevet 25. mai 2016 Og han har jo ikke svart... Garantert han som sover i kjelleren . Skal ikke flytte han, bare skremme Anonymous poster hash: 4fd9f...cb3
Gjest Jigglewiggle Skrevet 25. mai 2016 #15 Skrevet 25. mai 2016 Dobbelpost er fjernet. JW, moderator
Marriet Skrevet 25. mai 2016 #16 Skrevet 25. mai 2016 Hvor har han svart?! Det er ingen screenshots av meldingen hvert fall. Ser ikke klippa før på fredag uansett 😂 jeg elsker den serien altså! Gleder meg til det er Sana sin tur 😀
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #17 Skrevet 25. mai 2016 Hvor har han svart?! Det er ingen screenshots av meldingen hvert fall. Ser ikke klippa før på fredag uansett 😂 jeg elsker den serien altså! Gleder meg til det er Sana sin tur 😀 Da Må du vente litt Anonymous poster hash: 4fd9f...cb3
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #18 Skrevet 25. mai 2016 Dette er jo Jarlespam anno 2016 Anonymous poster hash: 58746...d7b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #19 Skrevet 25. mai 2016 Dette er jo Jarlespam anno 2016 Anonymous poster hash: 58746...d7b William danker lett ut Jarle Anonymous poster hash: 4fd9f...cb3
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #20 Skrevet 25. mai 2016 Hva er vitsen med spoilere?? Kan dere please skrive i overskriften hvilken serie dere snakker om, for deretter å skrive i innlegget hva dere vil fortelle? For da kan de som ikke har kommet så langt enda velge om de vil gå inn på tråden eller ikke. Dette gjelder altså alle TV-programmer, ikke bare du altså... :-) Anonymous poster hash: ef588...a4d Jeg spoila jo ikke. Sa bare at han hadde svart Nora.. Å at dere måtte sjekke har ikke skrevet noen spoilere. hilsen HI Anonymous poster hash: 98b65...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå