Gå til innhold

Skal vi kjøpe kanin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dette noe med Speiltvillingene å gjøre? Tenker litt sånn, når en får hund, så får hele nabolaget seg hund og alle venner en etter en.

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener? Hva eller hvem er speiltvillingene?

Ingen av naboene bære har kanin, om det var det du mente? Så vi hermer ikke etter noen...

Så rart innlegg.

Hi

Anonymous poster hash: 2477e...918

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar, alle sammen!

Jeg er glad jeg spurte her inne og ikke bare lot meg sjarmere av det nydelige nøstet på FB mye av det dere sier vet jeg jo, mtp arbeid og at de må inn om vinteren osv, men at de ikke blir kosete og koster såpass mye visste jeg ikke.

Katt og rotte blir ikke aktuelt, de får jeg frysninger av og om vi skal ha dyr skal vi ta oss skikkelig av det og gi det et godt liv. Vi får heller se om vi får overskudd til en hund om en stund. Det vet vi er et stort ansvar, men så gir den kanskje mer tilbake enn en (eller flere) kaniner.

Jeg ble bare fanget av en romantisk forestilling om en kanin som gresset fredelig inni buret sitt og ble tatt ut og kost og lekt med. God å få en reallitycheck

Hi

Det koster ikkje mykje å ha ei kanin i året..ein 25 kg sekk med pellets koster ca 200 og så trenge du kanske 2-3 sponsekker..som blir 2-3oo kr i året :) har aldri trengt vetrinær til mine kaniner...så kan du gi brød og andre frukt og grønnsak rester du har i huset :) våre kaniner er svært tamme og kommer bort for å få kos..blir heilt sjokka over alt tullet eg les her inne..hilsen kanin eiger i over 20 år :) driver avl og tidligere utstilling :) kanin er flotte dyr for barn

Anonymous poster hash: 28ed9...b6b

Skrevet

Nei, uansett kjønn skal kaniner kastreres. De blir i ubalanse hvis de ikke er kastrert. De kan sloss og bli aggressive. 

Anonymous poster hash: 00b08...58a

tull,to ho kaniner som vokser opp saman blir gode venner!!! har over 20 kaniner og 20 års erfaring

Anonymous poster hash: 28ed9...b6b

Skrevet

Takk for svar, alle sammen!

Jeg er glad jeg spurte her inne og ikke bare lot meg sjarmere av det nydelige nøstet på FB😝 mye av det dere sier vet jeg jo, mtp arbeid og at de må inn om vinteren osv, men at de ikke blir kosete og koster såpass mye visste jeg ikke.

Katt og rotte blir ikke aktuelt, de får jeg frysninger av og om vi skal ha dyr skal vi ta oss skikkelig av det og gi det et godt liv. Vi får heller se om vi får overskudd til en hund om en stund. Det vet vi er et stort ansvar, men så gir den kanskje mer tilbake enn en (eller flere) kaniner.

Jeg ble bare fanget av en romantisk forestilling om en kanin som gresset fredelig inni buret sitt og ble tatt ut og kost og lekt med. God å få en reallitycheck 🐰

Hi

Tror du tar et fornuftig og riktig valg her:-) lurt å ikke la seg rive med👍🏻

Anonymous poster hash: 0e848...5b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...