Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Hvor lenge hadde dere hodepine og var trøtt? Anonymous poster hash: 19c7b...e05
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Tror det tok ca en uke før kroppen hadde vent seg til det, men nå skal det sies at jeg var akutt syk akkurat da jeg sluttet så jeg hadde så mye da så kan muligens ta kortere og! Anonymous poster hash: ed5ff...371
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 Jeg har forsøkt å begynne å drikke kaffe (espresso med melk). Men får hodepine og skjelver i kroppen hver gang jeg forsøker😉 Ikke det du lurte på. Men abstinensene kan sitte i ganske lenge. Anonymous poster hash: cf52f...80d
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Følger jeg også xD jeg drakk før 6 kopper dagen ca, veldig hektisk på jobb, så måtte det for å overleve dagen. Så ble jeg gravid, prøvde å kutte fra 6 til 1 kopp, men fikk voldsom hodepine. Trappet derfor opp og drakk 2 kopper dagen (det er det man maks kan ta som gravid. Da fikk hodepine, men litt mildere enn om jeg kun drakk en. varte i ca 2 uker. Jeg drakk jeg to kopper i noen uker, så trappet jeg ned til en kopp. Fikk hodepine i ca 14 dagers tid, ved nedtrapping til en kopp. nå har jeg ikke hodepine av en kopp. Men om jeg en dag ikke drikker den koppen får jeg migrenelignende hodepine. Har egentlig lyst å kutte den koppen bort, men orker egentlig ikke ha hodepine, så jeg er også nysgjerrig hvor lang tid man har hodepine av å gå fra å drikke kaffe til å kutte det ut helt. Anonymous poster hash: c2432...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå