Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Har møtt en fyr på match som gjerne vil møtes, jeg har jo selvfølgelig lyst til det, men jeg er bare så fryktleig sjenert når det gjelder nye menn. Vil gjerne høre andres historier. Hvor lenge chatet dere før dere møttes, hvor møttes dere og hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 162e2...1df
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 Møtte mannen min på Sukker.no. Snakket i 1-2 uker der inne før vi hadde tlfkontakt i to uker. Møttes etter det og det var kjærlighet ved første blikk. Vi følte at vi kjente hverandre før vi møttes i og med at vi hadde snakket så vanvittig mye, opp mot 4 timer hver dag, i tlf. Var en ekstra trygghet. Det er fem år siden nå. Kjenner forresten mange par som har møttes på lignende måter. Lykke til! Anonymous poster hash: 356bd...c98
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Møtte mannen min på match.com. Jeg var på flere dater med andre før jeg møtte ham. Standard prosedyre for meg var å sende rundt fire mail (lange) før vi møttes, og fikk da lange svar tilbake. Det tok vel et par - tre uker? Jeg snakket aldri på tlf med noen før jeg møtte dem, men skaffet tlf nr før vi møttes. Møttes alltid midt på dagen på offentlig sted. De jeg møtte var veldig forskjellige, og ganske greie typer alle sammen vil jeg påstå. Jeg tok lett på det å møtes, og så på det som nye, interessante menneskemøter. Med andre ord ble jeg ikke skuffet hvis det ikke kom noe mer ut av det. Tilslutt møtte jeg ham jeg er gift med i dag. Vi pratet veldig bra sammen, trivdes i hverandres selskap og kjærligheten vokste seg sakte sterk mellom oss. Ta sjansen! Tenk at du skal ha det gøy, og lykke til! Anonymous poster hash: 6ac94...c19
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #5 Skrevet 25. mai 2016 Ja, møtte eksen på nett. Vi var sammen og samboere i 5 år, før jeg gikk fra han. Møtte mannen min på nett, vi er fremdeles gift 8 år etter og førstemann er på vei. Nettdating kan, som all annen type dating gå alle veier. Fint lite forskjell på hvor du møter mannen og hvordan forholdet blir. Anonymous poster hash: d16a4...1ea
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #6 Skrevet 25. mai 2016 Møtte mannen min på nettet for sju år siden. Han tok kontakt, og vi chattet hver dag i over seks måneder før vi møttes for første gang. Vi bodde langt fra hverandre (han er fra et annet vest-europeisk land) så vi rakk å bli veldig godt kjent før det første fysiske møtet. Vi chattet med å skrive de første to månedene, før vi gikk over til å snakke på Skype med kamera. Nå har vi bodd sammen i seks år, vi er gift, og til høsten blir vi en familie på fire. Anonymous poster hash: cf3bd...0d1
februarprins2013 Skrevet 25. mai 2016 #7 Skrevet 25. mai 2016 mange fra chatte sider, nettby og match blant annet
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #8 Skrevet 25. mai 2016 Møtt mange.. Men det har bare blitt med det første møtet. Anonymous poster hash: 443ba...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå