Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Hei. Datteren min skal i barnebursdag. Hva er en fin gave til en gutt på 4 år? Anonymous poster hash: 62ae0...093
TPK Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Lego! Alt med Spiderman eller Batman Stigespillet, Ludo o.l. Vannpistol Sjørøverting
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 Har en 4 åring selv og her er superheltene inn. Både action figurer og lego med Supermann eller Batman osv. Generelt svært glad i legobygging og har vært innom ninjago der også. Ellers så liker han klær med Supermann/Batman/spiderman. Han fikk speiderkniv i 4 årsgave av en kompis, det var stor stas. Anonymous poster hash: c0e20...a64
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Vannballonger og såpeboblemaskin stod øverst på min gutts ønskeliste da han fylte 4. Han fikk begge deler, så det ble sånn ca verdens beste bursdag. Anonymous poster hash: f03f4...229
Miss Chocolate Skrevet 25. mai 2016 #5 Skrevet 25. mai 2016 Vannpistoler/-gevær Ball Bil Puslespill Superhelter Lego juniors Uteleker
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #6 Skrevet 25. mai 2016 Alt som går på hjul. Alle slags biler, busser, gravemaskiner etc Anonymous poster hash: 97ebd...961
februarprins2013 Skrevet 25. mai 2016 #7 Skrevet 25. mai 2016 Min elsker : Kaptein sabeltann ting brannmann sam ting duplo mega klosser tegnesaker og ark se film han er 3,5 år
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #8 Skrevet 25. mai 2016 Hei. Datteren min skal i barnebursdag. Hva er en fin gave til en gutt på 4 år? Anonymous poster hash: 62ae0...093 IKKE vannpistoler eller gevær! Da blir du upopulær hos foreldrene. Mer tullete gave skal du lete lenge etter. Hilsen guttemamma Anonymous poster hash: 67d6d...2c1
labine Skrevet 25. mai 2016 #9 Skrevet 25. mai 2016 På denne tiden av året ville jeg gått for uteleker: ball, kritt, ringspill, vannballonger, såpeboblemaskin, gravemaskin eller annen bil/maskin til bruk i sandkassa.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #10 Skrevet 25. mai 2016 IKKE vannpistoler eller gevær! Da blir du upopulær hos foreldrene. Mer tullete gave skal du lete lenge etter. Hilsen guttemamma Anonymous poster hash: 67d6d...2c1 Hva i alle dager snakker du om? Vannpistoler-/gevær er da helt supert! Hilsen guttemamma! Anonymous poster hash: 57826...283
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #11 Skrevet 25. mai 2016 Ninjago Anonymous poster hash: dd5a6...65c
Iiiiik Skrevet 25. mai 2016 #12 Skrevet 25. mai 2016 Hva i alle dager snakker du om? Vannpistoler-/gevær er da helt supert! Hilsen guttemamma! Anonymous poster hash: 57826...283 Enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå