Gå til innhold

Gave gitt 4 år


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Datteren min skal i barnebursdag. Hva er en fin gave til en gutt på 4 år?

 

Anonymous poster hash: 62ae0...093

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lego!

Alt med Spiderman eller Batman

Stigespillet, Ludo o.l.

Vannpistol

Sjørøverting

Skrevet

Har en 4 åring selv og her er superheltene inn. Både action figurer og lego med Supermann eller Batman osv. Generelt svært glad i legobygging og har vært innom ninjago der også.

Ellers så liker han klær med Supermann/Batman/spiderman. Han fikk speiderkniv i 4 årsgave av en kompis, det var stor stas.

 

Anonymous poster hash: c0e20...a64

Skrevet

Vannballonger og såpeboblemaskin stod øverst på min gutts ønskeliste da han fylte 4. Han fikk begge deler, så det ble sånn ca verdens beste bursdag. ;)



Anonymous poster hash: f03f4...229
Skrevet

Vannpistoler/-gevær

Ball

Bil

Puslespill

Superhelter

Lego juniors

Uteleker

Skrevet

Alt som går på hjul. Alle slags biler, busser, gravemaskiner etc

 

Anonymous poster hash: 97ebd...961

Skrevet

Min elsker :

 

Kaptein sabeltann ting

brannmann sam ting

duplo

mega klosser

tegnesaker og ark

se film

 

han er 3,5 år

Skrevet

Hei.

Datteren min skal i barnebursdag. Hva er en fin gave til en gutt på 4 år? Anonymous poster hash: 62ae0...093

IKKE vannpistoler eller gevær! Da blir du upopulær hos foreldrene. Mer tullete gave skal du lete lenge etter. Hilsen guttemamma

 

Anonymous poster hash: 67d6d...2c1

Skrevet

På denne tiden av året ville jeg gått for uteleker: ball, kritt, ringspill, vannballonger, såpeboblemaskin, gravemaskin eller annen bil/maskin til bruk i sandkassa.

Skrevet

IKKE vannpistoler eller gevær! Da blir du upopulær hos foreldrene. Mer tullete gave skal du lete lenge etter. Hilsen guttemamma

 

Anonymous poster hash: 67d6d...2c1

Hva i alle dager snakker du om? Vannpistoler-/gevær er da helt supert!

Hilsen guttemamma!

 

Anonymous poster hash: 57826...283

Skrevet

Ninjago :D

 

Anonymous poster hash: dd5a6...65c

Skrevet

Hva i alle dager snakker du om? Vannpistoler-/gevær er da helt supert!

Hilsen guttemamma! Anonymous poster hash: 57826...283

Enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...