Gå til innhold

Greys. Meredith er jo egentlig en skikkelig hurpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og alle de andre gjør alt i sin makt for at hun skal ha det fint. Alex er den enewte som tør å si i mot.

Anonymous poster hash: ccc7b...9d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Utrolig negativ og depressiv. Helt ok om hun forlater Greys.

Anonymous poster hash: c89d4...370

Skrevet

Hva mener dere med det? Hun er jo akkurat som et faktisk menneske med fasetter og dybde, lys og mørke, tåler dere så lite av deres egne også?

Anonymous poster hash: 8a73c...659
Skrevet

Hva mener dere med det? Hun er jo akkurat som et faktisk menneske med fasetter og dybde, lys og mørke, tåler dere så lite av deres egne også?

Øh.. Har vi ikke lov til å ha andre meninger enn deg?

Å dra kortet "tåler dere så lite av deres egne også" er bare utrolig teit i en slik sammenheng 😂

Skrevet

Hun har fått slengt etter seg den ene tragedien etter den andre, aldri i livet om vi andre hadde klart å være "rays of sunshine" hver dag. Meredith er den mest troverdige karakteren der og måten hun viser sine nærmeste sin" tough love" på er så fin:)

Anonymous poster hash: 22d5a...df2

Skrevet

Hun har fått slengt etter seg den ene tragedien etter den andre, aldri i livet om vi andre hadde klart å være "rays of sunshine" hver dag. Meredith er den mest troverdige karakteren der og måten hun viser sine nærmeste sin" tough love" på er så fin:)

Mange som har opplevd flere tragedier velger å ikke være drittsekk mot andre likevel. Og den ene "tragedien" da hun hadde kjærlighetssorg fordi Derek ville prøve med kona igjen, har hun skyld i selv. Ikke ligg med og innled forhold til menn som enda er gift. Som man reder ligger man.

Anonymous poster hash: 9b0d2...a76

Skrevet

Dessuten er hun en crappy mor! Når hun endelig har fri fra jobb, så skal barna rett til barnevakt!

Skrevet

Mange som har opplevd flere tragedier velger å ikke være drittsekk mot andre likevel. Og den ene "tragedien" da hun hadde kjærlighetssorg fordi Derek ville prøve med kona igjen, har hun skyld i selv. Ikke ligg med og innled forhold til menn som enda er gift. Som man reder ligger man.

Nå visste hun ikke at han var gift da. Prøv igjen.

Skrevet

Nå visste hun ikke at han var gift da. Prøv igjen.

Jeg trodde hun visste at han var gift og at hun var utro mot ham, derfor bodde de hver for seg?

Skrevet

Jeg trodde hun visste at han var gift og at hun var utro mot ham, derfor bodde de hver for seg?

Nei, ho visste ikkje ar han var gift då ho traff han. Men det var jo i starten av serien, det er jo ti år sidan!

Meredith er kul. Men saknar Christina!

Anonymous poster hash: fac1e...8df

Skrevet

Dere vet at det er på "liksom"? Hun er ikke ekte og det lages som det gjør nettopp for å vekke følelser.

Anonymous poster hash: 7fc5c...615

Skrevet

synes faktisk hun har blitt MYE bedre etter didrik døde,men i sesong 1-3 var hun okey, sesong 4-10 syns jeg hun var plagsom og sesong 11-12 synes jeg hun har vert best :)

Skrevet

Jeg mislikte henne virkelig i siste episode, når hun anbefalte Owen om å ikke gifte seg med Amelia.

Anonymous poster hash: cf7de...7a6

Skrevet

Enig! Utrolig negativ og depressiv. Helt ok om hun forlater Greys.

Du vet at dette er film og ikke virkelighet vel?

Anonymous poster hash: e7046...982

Skrevet

synes faktisk hun har blitt MYE bedre etter didrik døde,men i sesong 1-3 var hun okey, sesong 4-10 syns jeg hun var plagsom og sesong 11-12 synes jeg hun har vert best :)

Didrik og Merethe😂

Anonymous poster hash: 0aba2...583

Skrevet

Didrik og Merethe

Anonymous poster hash: 0aba2...583

haha sorry,men pcen godtar ikke D e r e k hvis jeg skriver det sammen,og glemte meg :D hvis jeg prøver så omgjør datan det til Didrik

Skrevet

Jeg mislikte henne virkelig i siste episode, når hun anbefalte Owen om å ikke gifte seg med Amelia.

akkurat der jeg enig med Meredith siden Cristina alltid vil være den jeg synes var den riktige for Owen og kanskje hun synes det og

Skrevet

haha sorry,men pcen godtar ikke D e r e k hvis jeg skriver det sammen,og glemte meg :D hvis jeg prøver så omgjør datan det til Didrik

Ikke Meredith heller, tydeligvis, Didrik og Merethe var jo søtt :)

Skrevet

Men jeg liker henne med den nye legen. Blir spennende å se hvordan forholdet utvikler seg nå som Maggie har sagt at hun liker ham...

Skrevet

Jeg er bare glad hun Penny Blake flytter.. hu er så tafatt og klein. Pinlig karakter å følge med på.. Ikke så god skuespiller heller.

Liker Merediths karakter, hun har utrolig mye bra å komme med.

Anonymous poster hash: 4ab6a...095
Skrevet

Jeg ble irritert på Merethe (😂) Nå i siste episode. Virker som hun ikke unner noen andre å ha det godt fordi hun har det vondt. Hun analyserer og tolker andre hele tiden for så å dra det over på seg selv. Jeg hadde blitt utrolig sliten hvis jeg hadde hatt en sånn venn i virkeligheten altså. Men jeg elsker henne. Og glad det ble litt hot action for henne på slutten der 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...