Gå til innhold

Mannen tisset i senga i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 36 år og tisset plutselig i senga i natt. Han er flau og overasket. Ingen alkohol i bilde. Dette kom som lyn fra klar himmel. Noen som har opplevd liknende? Hva gjør vi nå?

Anonymous poster hash: 7c6db...fc4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Skifter på senga.

2.Vasker sengetøyet.!

Anonymous poster hash: 99c1d...aa4

Skrevet

Og overmadrassen må vel vaskes også?

Anonymous poster hash: 923f2...9e3

Skrevet

1. Skifter på senga.

2.Vasker sengetøyet.!

Selvsagt gjør vi det, men det er vel ikke normalt å tisse i senga når en er 36 år? Det må vel ha en årsak?

Skrevet

1. Skifter på senga.

2.Vasker sengetøyet.!

HAN må skifte på senga og vaske sengetøyet.

Anonymous poster hash: ada08...090

Skrevet

Selvsagt gjør vi det, men det er vel ikke normalt å tisse i senga når en er 36 år? Det må vel ha en årsak?

Det er ikke spesielt vanlig, men ikke uhørt heller. Kanskje man burde ha tisset før man la seg og deretter er veldig uheldig og begynner å drømme om fossefall og rørlegging og den deilige følelsen av bare å la tisset renne når man er skikkelig trengt.

Ooops. Der var det gjort.

Trenger absolutt ikke være sykdom innvolvert. De fleste har noen sånne i løpet av voksenlivet.

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Så lenge det er noe som har skjedd én gang er det vel ikke noe å bry seg om. Hvis det skjer igjen ville jeg sendt han til legen.

Skrevet

Kontakt lege, man skal ikke kimse av tap av kontroll på blære eller tarm!

Anonymous poster hash: a649c...b10

Skrevet

Han har sikkert drømt at han gikk på do, ikke helt uvanlig. Har han problemer med inkontinens kjenner han jo dette på dagen også, så jeg hadde ikke kontaktet lege.

Men om han er urolig kan han sikkert ta m Tlf?

Anonymous poster hash: db0fa...478

Skrevet

Han er 36 år og tisset plutselig i senga i natt. Han er flau og overasket. Ingen alkohol i bilde. Dette kom som lyn fra klar himmel. Noen som har opplevd liknende? Hva gjør vi nå?

Dere trenger nok ikke å gjøre noe som helst. Jeg tisset i sengen i sommer. Det var et engangstilfelle, og jeg kan ikke huske sist jeg gjorde det. Jeg drømte at jeg var på do, og våknet plutselig og innså at jeg ikke var det....

Anonymous poster hash: 129f2...d57

Skrevet

Dere trenger nok ikke å gjøre noe som helst. Jeg tisset i sengen i sommer. Det var et engangstilfelle, og jeg kan ikke huske sist jeg gjorde det. Jeg drømte at jeg var på do, og våknet plutselig og innså at jeg ikke var det....

Jeg er forresten 31 år.

Skrevet

herlighet, alle har vel uhell av å til. jeg hadde ikke gjort noe storsak ut av dette engangstilfellet... 

Anonymous poster hash: 15ad8...efc
Skrevet

Har tisset i senga selv i voksen alder, men da var jeg ganske drita.

Kansje han drømte at han gikk på do?

Anonymous poster hash: 260ab...45d
Skrevet

Får inderlig håpe at dette kun var et engangstilfellet. Orker ikke den samme vaksejobben igjen. Sånt at jeg er fristet til å låne et tisselaken hos minstemann og legge under sengetrekket, men det føler han sikkert nedverdigende. Så får bare håpe på det beste. 

Skrevet

Om det skjer igjen kan det være lurt å teste seg for diabetes.

Anonymous poster hash: 83487...eb0

Skrevet

Hadde aldeles ikke gjort et stort nummer av det. Uhell skjer iblant - også med voksne. Men hvis det skjer igjen bør han komme seg til legen for en helsesjekk.

Anonymous poster hash: b16aa...60b
Skrevet

Får inderlig håpe at dette kun var et engangstilfellet. Orker ikke den samme vaksejobben igjen. Sånt at jeg er fristet til å låne et tisselaken hos minstemann og legge under sengetrekket, men det føler han sikkert nedverdigende. Så får bare håpe på det beste.

Syns du er veldig snill som skifter og vasker etter mannen din.

Anonymous poster hash: 70aa7...f8d

Skrevet

Dette har skjedd med mannen min tre ganger på ni år. Han var sengevæter som liten og slet med det i ganske mange år. Legen mener det kan være en årsak. Ellers så mente han at det ikke er så uvanlig som man tror. Mannen min sover veldig tungt og det har skjedd når han drømmer😂😂

Anonymous poster hash: da8c1...7e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...