Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #26 Skrevet 25. mai 2016 Han var ganske lik Liam Hemsworth da han var yngre. Han er mye penere enn meg Anonymous poster hash: 64365...91b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #27 Skrevet 25. mai 2016 Jaxx i Sons of Anarchy. før vi fikk barn vel og merke, nå ser mannen min litt trøttere ut Anonymous poster hash: 8e97a...128 Heldig du 😍 Anonymous poster hash: 9fd3e...8af
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #28 Skrevet 25. mai 2016 Min mann ligner ikke på noen kjendiser som jeg kan komme på men pappen til barnet mitt ligner på Hugh Grant, både jeg og flere andre syntes det Anonymous poster hash: 96cd9...ad2
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 25. mai 2016 #30 Skrevet 25. mai 2016 Noen har sagt David Beckham og noen har sagt Jax i Sons of Anarcy. Jeg tenker at det stemmer med en krysning der, og ser også likheten.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #31 Skrevet 25. mai 2016 Benedict Cumberbatch Anonymous poster hash: f83b2...b6a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #32 Skrevet 25. mai 2016 Jeg syns han ligner litt på en struts... Anonymous poster hash: 95d0c...e3b
kajak&Daniel Skrevet 25. mai 2016 #33 Skrevet 25. mai 2016 Min har fått høre flere ganger at han ligner på Will Smith.
Miss Honey Skrevet 25. mai 2016 #34 Skrevet 25. mai 2016 Haha ja han har fått høre flere ganger T han ligner på han "dumme"/rare vennen i the hangoverfilmene. Han som har litt mye ustelt hår og skjegg 😂 Ser hva de mener faktisk men mannen min har fin veltrent kropp i hvert fall 😂👍🏻
Ylva og Mathilde Skrevet 25. mai 2016 #35 Skrevet 25. mai 2016 Nei, han er virkelig unik, et veldig karakteristisk utseende som ikke sklir inn i mengden. Aldri sett noen som ligner på ham før.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #36 Skrevet 25. mai 2016 Mannen min er prikk lik en norsk kunstner. Vi var i 30-årslag på stedet til denne kunstneren en gang, hvor han tok oss med rundt og viste oss all kunsten sin. Etter omvisningen var det mange som kom bort til mannen min og stilte spørsmål om kunsten. De tok nemlig feil av han og kunstneren. Det var helt sykt. Samme hår, samme ansikt, samme type skjeggvekst. Og begge mørke klær. Anonymous poster hash: 59ad8...233
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #37 Skrevet 25. mai 2016 Han har blitt stoppet på gaten fordi noen trodde han var sin bror. 😉 Mannen min en høy, mørk og kjekk mann. Og broren ikke i nærheten lik i mine øyner. 20 cm kortere, tettere og grått hår (9 års aldersforskjell og!) Ser jo likheten, men absolutt ikke noe mer enn det. Anonymous poster hash: ee9a3...816
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #39 Skrevet 25. mai 2016 Han likner på min far for 30 år siden... Det verste er at jeg er prikklik på noen barnebilder av hans mor. Heldigvis vet jeg at om vi skulle vært i slekt, så er det tidligst på 1700-tallet. (Uhyre stasjonære bøndefamilier i ulik ende av landet) Anonymous poster hash: 70088...959
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #40 Skrevet 25. mai 2016 Han ligner på mr bean. Dessverre er han ikke like morsom. Anonymous poster hash: 8ea57...28d Får for guds skyld at han kun ligner av utseende, og ikke væremåte Anonymous poster hash: a37f1...977
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #41 Skrevet 25. mai 2016 Jamie Bell (Billy Elliot). Anonymous poster hash: 2cf4e...462
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #42 Skrevet 25. mai 2016 Alltid rasende festlige disse: hvor mye tjener mannen din?, hvordan ser han ut? Og er han flink å hjelpe til hjemme? De fleste ser ut som George Clonney, tjener minst like som Clonney, og er en hushjelp alle damer (i den virkelige verden) bare kan drømme om Bare kjør på jenter, jeg koser meg her! Anonymous poster hash: 6e672...5d4 Selvfølgelig, det er da dib/bim i et nøtteskal Everything is perfect I hverfall på nett Anonymous poster hash: a37f1...977
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #43 Skrevet 25. mai 2016 Får for guds skyld at han kun ligner av utseende, og ikke væremåte Anonymous poster hash: a37f1...977 Min mann er en skikkelig tørrpinn. Hadde jo vært litt morsomt om han kunne hatt litt humor. Han får jo ofte kommentarer når vi er på byen at han ligner. Noen roper hei mr bean etter han også når vi er ute på byen i store byer. Anonymous poster hash: 8ea57...28d
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #44 Skrevet 25. mai 2016 Han er skremmende lik tvillingbroren sin, men det telles kanskje ikke..? Anonymous poster hash: 60048...3ce
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #45 Skrevet 25. mai 2016 Alltid rasende festlige disse: hvor mye tjener mannen din?, hvordan ser han ut? Og er han flink å hjelpe til hjemme? De fleste ser ut som George Clonney, tjener minst like som Clonney, og er en hushjelp alle damer (i den virkelige verden) bare kan drømme om Bare kjør på jenter, jeg koser meg her! Anonymous poster hash: 6e672...5d4 At man har enkelte trekk som gjør at man ligner på for eksempel George Clooney er vel ikke så rart? Jeg får stadig vekk høre at jeg ligner veldig på Angelina Jolie. Selv føler jeg jeg ligner mest på Anne Marit Jacobsen. Kommer nok an på øyet som ser😂 Anonymous poster hash: 3b4cf...745
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #46 Skrevet 25. mai 2016 Timothy Olyphant Anonymous poster hash: b30b7...c5d
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #47 Skrevet 25. mai 2016 Min mann er en skikkelig tørrpinn. Hadde jo vært litt morsomt om han kunne hatt litt humor. Han får jo ofte kommentarer når vi er på byen at han ligner. Noen roper hei mr bean etter han også når vi er ute på byen i store byer. Anonymous poster hash: 8ea57...28d Bor dere på vestlandet, nord for Bergen et stykke? Der har jeg sett en som er klin lik Mr. Bean for en del år siden. Første gang jeg så ham var det i en litt alvorlig sammenheng hvor det var helt upassende å le. Alle visste om likeheten fra før, bare ikke jeg. Jeg slet hardt for å holde meg fra å le. Utseende, fakter, farger, kropp... det var klin likt Mr. Bean! Mange år siden dette, hadde inntrykk av at han jeg så var en veldig hyggelig mann, om enn litt tørr på en sjarmerende måte Jeg er singel nå. De jeg har vært sammen med har ikke vært lik noen, tror jeg. Bortsett fra en jeg hadde et kortere forhold til. Han er faktisk veldig lik George Clooney - selv om noen her inne ikke tror det går an Opprinnelig veldig mørkt hår som har begynt å gråne på en utrolig flott måte, masse glimt i øynene. Flott kropp, godt selvbilde/selvtillit, gentleman ut i fingerspissene. Når du er i hans nærhet og har hans oppmerksomhet føler du deg som en dronning og som verdens mest sexy dame! Bare å tenke på det gir meg litt abstinenser i øyeblikket (nærmer meg eggløsning, ha-ha!). Men vi er litt for forskjellige på noen viktige områder, så ble ikke noe varig forhold på oss. Må på ingen måte ha superkjekke menn, jeg faller som regel for det jeg selv mener er helt vanlige menn, og har også falt for veldig forskjellige typer. Jo forresten, en annen mann jeg var sammen med en stund mente en venninne lignet på en av de "to gode naboer". Jeg syntes han var megakjekk utseendemessig og kjempesexy. Men ser jo at hun har et poeng, han er faktisk ganske lik to gode naboer Anonymous poster hash: 2acbe...023
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #48 Skrevet 25. mai 2016 Har fått høre at han ligner på Evan Peters, fra American Horror Story. Anonymous poster hash: afe20...2ca
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #49 Skrevet 25. mai 2016 Han der i fjorden Cowboy. Lothe Pus? 😂 Anonymous poster hash: b5bb2...86b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #50 Skrevet 25. mai 2016 Har hørt flere ganger at han ligner på Jesus. Vi er mildt sagt ikke kristene, men har vurdert om han skal gjenoppstå under en gudstjeneste eller noe. 😂😂 Han er en pen og kjekk mann da, dog har jeg ikke merket noe til verken helbredende evner eller at han kan gå på vannet. Anonymous poster hash: 34219...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå