Gå til innhold

synes så synd på barna !!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Facebook. Matgruppe, hjemmelaget mat til baby. Spørsmålet som får meg til å lure på om iq-testing bør gjennomføres før man får lov til å sette barn til verden:

Jeg har laget middag til mini. Ser at jeg har hatt dobbelt så mye kjøttdeig enn oppskrifta viser. Kan jeg fortsatt gi han dette eller må jeg kaste det?

Eh????

For all del, kast maten du... Og oppskrift til kjøttdeig og spaghetti???

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous poster hash: 934d9...2aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tullete overskrift. 

Anonymous poster hash: 24990...add
Skrevet

Ble du skuffet? :P Jeg synes faktisk synd på barn som har foreldre som ikke gir de mat før de har fått svar på facebook om mengden kjøttdeig (!!) i en rett er ok eller om maten må kastes (!!).

Skrevet

Ble du skuffet? :P Jeg synes faktisk synd på barn som har foreldre som ikke gir de mat før de har fått svar på facebook om mengden kjøttdeig (!!) i en rett er ok eller om maten må kastes (!!).

Det er synd på barn som lever med vold, rus og misbruk i hjemmet. Barn på flukt og barn i fattigdom. Synd på barn som blir seksuelt misbruk osv osv..

Du burde få litt perspektiv på verden. Det er ikke synd på barn hvor foreldre ønsker kun det beste for sine barn!!

Skrevet

Idiot.

Anonymous poster hash: a7f02...556
Skrevet

Skuffet? Er du syk?

Anonymous poster hash: 24990...add

Skrevet

Skjønner ikke problemet....

Anonymous poster hash: 07b30...168

Skrevet

😂😂 Men er nok bare en førstegangsmamma som er redd for å gjøre noe galt. Og tror hjemmelaget mat til barnet er vanskelig å lage og stoler mer på barnemat på glass i butikken enn egen mat. Og som ikke lager så mye mat fra bunnen av.

Når det et sagt så skjønner jeg ikke hvorfor man må lage egen barnemat etter egen oppskrift. Vi som har praktisert babyledweaning vet hvor enkelt det egentlig kan være 😊

Anonymous poster hash: 20ef9...3bd

Skrevet

Merkelig overskrift. Merkelig hovedinnlegg. Merkelig tråd.

Anonymous poster hash: 6bca0...2c4
Skrevet

Det er synd på barn som lever med vold, rus og misbruk i hjemmet. Barn på flukt og barn i fattigdom. Synd på barn som blir seksuelt misbruk osv osv..

Du burde få litt perspektiv på verden. Det er ikke synd på barn hvor foreldre ønsker kun det beste for sine barn!!

Det er ikke snakk om å kun ønske det beste for sine barn, da hadde vel først og fremst middagen vært noe annet enn kjøttdeig og spaghetti. Her er det snakk om å være stokk dum.

Skrevet

😂😂 Men er nok bare en førstegangsmamma som er redd for å gjøre noe galt. Og tror hjemmelaget mat til barnet er vanskelig å lage og stoler mer på barnemat på glass i butikken enn egen mat. Og som ikke lager så mye mat fra bunnen av.

Når det et sagt så skjønner jeg ikke hvorfor man må lage egen barnemat etter egen oppskrift. Vi som har praktisert babyledweaning vet hvor enkelt det egentlig kan være 😊

Anonymous poster hash: 20ef9...3bd

Enig! Men uansett, for mye kjøttdeig i en rett? Greit nok tman neppe lager mye mat om man må spørre slik, men dama har vel spist taco feks? Hun putter vel ikke nøyaktig like mye kjøttdeig i hvert tacoskjell?? 😂😂😂

Skrevet

Det er jo nok av de folka her inne også.

Hva skal jeg kle på babyen min i dag? Det er de dummeste trådene jeg ser her inne.

Om du ikke klarer den enkle oppgaven å kle på barnet ditt kan man lure på hvordan du skal klare deg som mor.

Anonymous poster hash: de3c0...50d

Skrevet

For det første: som medlem i den gruppa er det lett å skjønne hvem du snakker om, og jeg synes det er ugreit at du henger ut personer på denne måten. For det andre: kjøttdeig er noe man ikke bør gi for mye av, spesielt dersom det er tilsatt salt, men også fordi kjøtt er hardt for magen til de små i starten. Mange synes det er vanskelig med hjemmelagd babymat fordi det er en jungel av ting man skal unngå og leter derfor etter oppskrifter. Dette vet du vel som medlem av den gruppa :)

Synes du skal tenke deg litt om før du oppretter tråder der den det handler om så lett kan identifiseres, da dette lett kan betraktes som ren mobbing av vedkommende. Når man er førstegangsmor bør det være høy takhøyde for spørsmål av alle slag.

Skrevet

For det første: som medlem i den gruppa er det lett å skjønne hvem du snakker om, og jeg synes det er ugreit at du henger ut personer på denne måten. For det andre: kjøttdeig er noe man ikke bør gi for mye av, spesielt dersom det er tilsatt salt, men også fordi kjøtt er hardt for magen til de små i starten. Mange synes det er vanskelig med hjemmelagd babymat fordi det er en jungel av ting man skal unngå og leter derfor etter oppskrifter. Dette vet du vel som medlem av den gruppa :)

Synes du skal tenke deg litt om før du oppretter tråder der den det handler om så lett kan identifiseres, da dette lett kan betraktes som ren mobbing av vedkommende. Når man er førstegangsmor bør det være høy takhøyde for spørsmål av alle slag.

Enig , trodde ikke det var lov uansett å bringe ting ut av andre grupper . Og voksne mennesker burde vel la være å henge ut andre. Vi lever i ett samfunn hvor vi prøver å lære ungene våres å ikke mobbe

Anonymous poster hash: eaacf...79d

Skrevet (endret)

Det er jo nok av de folka her inne også.

Hva skal jeg kle på babyen min i dag? Det er de dummeste trådene jeg ser her inne.

Om du ikke klarer den enkle oppgaven å kle på barnet ditt kan man lure på hvordan du skal klare deg som mor.

Anonymous poster hash: de3c0...50d

Jeg har fire barn og regner meg selv som rimelig oppegående. Likevel kunne jeg bli veldig usikker på hvor mye jeg skulle kle på spesielt babyen. Avogtil diskuterte jeg det med mannen eller en venninne. Jeg syns ikke det gjør meg uegnet som mor?

At man er uskikket når det gjelder mat til små barn syns jeg ikke er rart i det hele. Er du alltid 100 % sikker på alle avgjørelser du tar?

Og fire utropstegn? Virkelig? Jeg syns faktisk ikke særlig synd på barn som har foreldre som er opptatt av å gjøre det beste for dem.

Jeg ser nå at jeg har blandet to anonyme, men svaret mitt passer til dere begge. Man kommer langt med å være litt raus og overbærende.

Endret av *Miss Marple*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...