Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte sender NRK nye småsnutter med video av Skam?

Er blitt helt hekte, som veldig mange andre, men har ikke vært klar over at de sender litt og litt utover i uka.

Jeg har bare sett de hele episodene de siste fredagene.

Dere som har fulgt med i lang tid: Legger de ut nye filmbiter hver dag? Kan vi forvente at de legger ut ny filmbit i dag??? 

Anonymous poster hash: d8c4c...3ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De legger ikke ut hver dag, men nesten. Tror ikke vi kan vente oss noe mer i dag, ihvertfall ikke med tanke på hvor lang gårsdagens episode var.

Skrevet

Står fram som "Skam fan":  Det kjem ikkje filmar kvar dag, nokre dagar kjem det ein eller fleire sms, eller instagrambilete, og nokre dagar, som i helga, kjem det ingenting.  Dei fylgjer på ein måte "sanntid" ved at handlinga utviklar seg dag for dag gjennom veka.

Trur det pleier komme filmsnutt på fredagar, men ellers er det ikkje noko regelmessigheit i kva dagar eller klokkeslett ting vert lagt ut.  Det vart feks lagt ut sms kl 02.25 i natt, med same klokkeslettet på sms-meldinga.  Det er det som er unikt med konseptet, ein fylgjer dei liksom minutt for minutt, og går i spenning på same måte som hovudpersonen og ventar på svar på sms

Skrevet

Jeg så hele serien så langt den er kommet på nrk nett tv på søndag, fylle dagen min det☺

Nå gleder jeg meg til det er søndag igjen for da er det ny kos foran pc☺

Skrevet

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: d8c4c...3ad
Skrevet

Jeg så hele serien så langt den er kommet på nrk nett tv på søndag, fylle dagen min det☺

Nå gleder jeg meg til det er søndag igjen for da er det ny kos foran pc☺

fornuftig å berre sjå episodane, eg har diverre vorte så hekta at eg oppdaterer sida fleire gonger for dagen, i håp om nye meldingar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...