Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Jeg skal ha én utbetaling 6.juni og én 20.juni - hvilke av de er det halv skatt på? håper noen vet, greit å planlegge litt fremover mtp ferie Anonymous poster hash: 74f35...62c
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 "Det er ikke skattetrekk på to AAP-utbetalinger i juni, samt den første AAP-utbetalingen i desember" Hentet fra NAV.. Så det ser da ut til at du har skattefritt i juni Anonymous poster hash: 092ff...78f
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 Åja.. Takk for at du sjekket for meg, veldig snilt av deg Anonymous poster hash: 74f35...62c
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Åja.. Takk for at du sjekket for meg, veldig snilt av deg Anonymous poster hash: 74f35...62c Bare hyggelig Håper det gir penger til kos også Anonymous poster hash: 092ff...78f
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 Bare hyggelig Håper det gir penger til kos også Anonymous poster hash: 092ff...78f Jeg også ☺️ Anonymous poster hash: 74f35...62c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå