Gå til innhold

AAP og halv skatt i juni..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha én utbetaling 6.juni og én 20.juni - hvilke av de er det halv skatt på? :) håper noen vet, greit å planlegge litt fremover mtp ferie :)

 

Anonymous poster hash: 74f35...62c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Det er ikke skattetrekk på to AAP-utbetalinger i juni, samt den første AAP-utbetalingen i desember"

Hentet fra NAV.. Så det ser da ut til at du har skattefritt i juni ;)



Anonymous poster hash: 092ff...78f
Skrevet

Åja.. Takk for at du sjekket for meg, veldig snilt av deg :)

 

Anonymous poster hash: 74f35...62c

Skrevet

Åja.. Takk for at du sjekket for meg, veldig snilt av deg :)

 

Anonymous poster hash: 74f35...62c

Bare hyggelig :) Håper det gir penger til kos også :)

 

Anonymous poster hash: 092ff...78f

Skrevet

 

Bare hyggelig :) Håper det gir penger til kos også :)

 

Anonymous poster hash: 092ff...78f

Jeg også ☺️

 

 

 

Anonymous poster hash: 74f35...62c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...