Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Frokost-Tre rugsprø med gulost og paprika Lunsj- Fruktsalat m/appelsin, blåbær og banan. To kaffe med ekstra lettmelk og bittelitt sukker. Middag-Hjemmelaget tomatsuppe med to mellomgrove brødskiver med mozzarella og tomatsalat (tomat, rødløk og litt olivenolje) Kvelds-Tre små bananpannekaker (banan,egg,melk,havregryn) Og maange glass med vann Altfor mye? Jeg er normalt aktiv. Har jogget en time i dag i tillegg til en veldig fysisk jobb. Vil ned i vekt Anonymous poster hash: c7121...88f
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Jeg tenker at det er for lite. du trenger ikke å sulte kroppen din for å gå ned Anonymous poster hash: 17d50...90a
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 For lite hvis du trener og har fysisk jobb. Legg til et par grønnsaker som mellommåltid, en neve nøtter og mer protein i form av rent kjøtt/fisk eller bønner/linser/egg. Anonymous poster hash: 39754...774
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå