Gå til innhold

Hva med dette kostholdet da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Frokost-Tre rugsprø med gulost og paprika

Lunsj- Fruktsalat m/appelsin, blåbær og banan. To kaffe med ekstra lettmelk og bittelitt sukker.

Middag-Hjemmelaget tomatsuppe med to mellomgrove brødskiver med mozzarella og tomatsalat (tomat, rødløk og litt olivenolje)

Kvelds-Tre små bananpannekaker (banan,egg,melk,havregryn)

Og maange glass med vann

Altfor mye? Jeg er normalt aktiv. Har jogget en time i dag i tillegg til en veldig fysisk jobb. Vil ned i vekt

 

Anonymous poster hash: c7121...88f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det er for lite. du trenger ikke å sulte kroppen din for å gå ned

 

Anonymous poster hash: 17d50...90a

Skrevet

For lite hvis du trener og har fysisk jobb. Legg til et par grønnsaker som mellommåltid, en neve nøtter og mer protein i form av rent kjøtt/fisk eller bønner/linser/egg.

 

Anonymous poster hash: 39754...774

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...