Gå til innhold

Hvilken stelleveske/bag har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer seg snart min tur til å gå med barnevogn. Jeg trenger tips til hvilken stelleveske jeg skal kjøpe :) Hvilken har du og hvorfor/hvorfor ikke er du fornøyd med den?

Takk for svar!

Anonymous poster hash: af998...90d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som fulgte med vogna.

Anonymous poster hash: e4c0b...7f8

Skrevet

Har en fra Simo som jeg kjøpte til førstemann for 7 år siden. Helt enkel, den gjør jobben sin, får med meg det jeg trenger i den, så ja jeg er fornøyd.

Anonymous poster hash: 7713d...678
Skrevet

jeg brukte bare veska mi :P eller lommene på vogna, ett par bleier, lett skift og noen vaskeservietter, aldri trengt mer. men skjønner man har behov for mer plass om man bruker MME. da må man jo ofte ha med seg litt. 

ebay har mange fine, til en billig penge.

Anonymous poster hash: fdc6c...36a
Skrevet

Brukte en liten ryggsekk som vi allerede hadde i hus. Dermed sparte vi de kronene. Stelleveske er ikke noe du MÅ ha.

Anonymous poster hash: 1d931...995

Skrevet

Babymel big slouchy aubergine. Babyen er bare to uker så jeg har ikke fått brukt den så mye enda

Skrevet

Storksak Elizabeth. 😊 veldig fornøyd, god plass til alt man trenger 😊

Anonymous poster hash: 9ef44...44d

Skrevet

Beemo sin, kjøpt på jollyroom til lav pris :) god plass, flere ulike lommer, og fulgte med beholder til flaske (holder temp en liten stund), stelleunderlag og plastmappe til våtservietter (vi bruker tørre stellekluter som vi fukter før vi drar, så den mappa er mye i bruk). Veldig fornøyd med den :) ser ut som en vanlig skulderveske, og jeg liker at den er svart(nøytral).

Anonymous poster hash: d92b4...58c

Skrevet

Storksak Lucinda. Kjempefornøyd:) God plass, kjekke lommer og veldig fin. Får mye skryt av den:)

Anonymous poster hash: 648d8...f50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...