Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Jeg er så sint på han å hater han noe voldsomt, vet ikke hva jeg skal gjøre for å legge ting bak meg. Er det noen som har hadd det likt å kommet seg gjennom det, å hva har dere gjort? Anonymous poster hash: c0732...730
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Når dine følelser er så sterke så tror jeg at dere må i parterapi om dere skal ha en sjanse. Årsaken til at du er sint på ham og hater ham vil jo også ha noe å si ang. det å ev. legge ting bak seg. Anonymous poster hash: bd709...e9f
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 Spørs hva han har gjort galt? Anonymous poster hash: 759d6...771
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Det er så mye, men kan si litt. Han kaller meg ofte sprengt å syk i hodet, å mye mer. Det som er vanskelig å legge bak seg er at han ødela mitt første svangerskap, med psykisk mishandling. Jeg fikk svangerskaps depresjon å fødselsdepresjon, han lovet bot å bedring men han glipper seg ofte å kommer i gamle spor. Hi Anonymous poster hash: c0732...730
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 Han er ikke frisk. Du skal ikke godta psykisk mishandling. Det er like gale som fysisk. Hvis han ikke vil bli med på fvk og få råd og behandling- dra! Det er ikke deg det er noe galt med, dette er noe han sliter med. Når han sier stygge ting til deg er fett bare tilfeldig det er deg det går ut over, hans nærmeste. Vil du at deres barn skal se hvordan pappa behandler mamma? En ting dere skal se litt på er depresjon. Noen, spesielt menn kan få slik oppførsel ved depresjon. Ikke at det er mer ok å leve med.. Lykke til hi. Har vært i lignende situasjon. Anonymous poster hash: e90b1...c5d
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #6 Skrevet 24. mai 2016 Det er så mye, men kan si litt. Han kaller meg ofte sprengt å syk i hodet, å mye mer. Det som er vanskelig å legge bak seg er at han ødela mitt første svangerskap, med psykisk mishandling. Jeg fikk svangerskaps depresjon å fødselsdepresjon, han lovet bot å bedring men han glipper seg ofte å kommer i gamle spor. Hi Anonymous poster hash: c0732...730 Det han driver med er psykisk mishandling/vold og det er ikke akseptabelt! Om han ikke vil være med til terapi, da synes jeg du skal "legge det bak deg" og flytte fra ham. Jo lengre du bor sammen med en slik mann, jo dårligere får du det med deg selv og jo mer kan han såre deg. Så fortell ham i kveld at du i morgen ringer familievernkontoret for å få en time. Sier han at han ikke vil være med, da sier du at da ringer du likevel, men da for mekling. Skal du greie å være en god mor i mange år fremover må enten forholdet bedres drastisk eller så må du komme deg unna ham. Jeg hadde nok flyttet fra en slik mann. Anonymous poster hash: bd709...e9f
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #7 Skrevet 24. mai 2016 Problemet er at jeg er så redd for å fortelle hvordan ting er å har vært, synes ting er så vanskelig. Vi lovde hverandre sist uke at nå skulle det bli bedring fra begge fremover, å siden da har han alt ved flere anledninger vært ekkel. Tok det opp nå å han beklaget seg å mente jeg burde fortelle han når han er stygg mot meg, han sier det er blitt en stygg uvane å være sån mot meg. Anonymous poster hash: c0732...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå