Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Et lite hjertesukk... Jeg må ærlig talt si at jeg ikke er like begeistret for det jeg får i posten som jentene som legger ut skrytebilder av det de har fått i posten. Selv har bestilt flere ting med hell, men når det kommer til klær, huff. Posete kjoler, dårlig søm, tynt stoff osv. Det er jo bare bortkastede penger, selv om det er billig. Det er så mange jenter som legger ut bilder av kuppene sine. Og så ser det langt fra bra ut. Men de skryter klærne(sommikke er fine) langt opp i himmelen. I begynnelsen lot jeg meg rive med, men nå rister jeg bare på,hidet og tenker at jeg heller vil handle i butikker hvor jeg kan se og prøve klærne. For det jeg har kjøpt til nå kommer jeg ikke til å bruke, selv om de andre jentene i gruppa hyller de samme plaggene, og anbefaler alle å kjøpe dem? Er du medlem, og hva synes du....? Anonymous poster hash: 4d638...18a
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Jeg er medlem, og har aldri hatt bom treff på ebay. Men no har jo jeg handlet i over 10 år der. Sjekker selgeren før jeg bestiller. Men er ofte jeg får meg en latter av enkelte ting som blir lagt ut på den siden der. Alt for små bikinier f.ek 😳 Anonymous poster hash: 9053b...e66
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 Sjokka over alt rotet i bakgrunnen på bildene de legger ut😱 Anonymous poster hash: cc252...cab
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Begynner seriøst å vurdere ganske sterkt å lage meg en facebookkonto når jeg leser om alle de nyttige og unyttige men underholdende gruppene som finnes der. Er det verdt det? Regner meg jeg får maks 20 venner innpå der Anonymous poster hash: bb4c4...1b3
Canvas Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 Fikk lyst til å bli medlem der nå bare fordi det virker underholdende å følge med gjort et par bomkjøp med klær der jeg også - men har lært, og bestiller ikke klær derfra igjen
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #6 Skrevet 24. mai 2016 Haha, det er bare å søke opp gruppa, alle får bli med Men bare pass deg, du kommer til å bli hekta og fylle skuffer og skap med mer eller mindre vellykkede kupp. Anonymous poster hash: 4d638...18a
Canvas Skrevet 24. mai 2016 #7 Skrevet 24. mai 2016 Haha! Jeg har faktisk akkurat hatt en opprydding i klesskapet mitt hvor samtlige ebaykjøp måtte forlate meg ja utenom en lang kjole som jeg fikk lyst å klippe opp og bruke i et sy om-prosjekt Har funnet mye bra på ebay (b.l.a flasker og skåler m/bestikk til sønnen min, men flaskene lette jeg lenge etter for å finne skikkelig gode som ikke ble dyrere enn å kjøpe her i Norge) men klær? Nei huff, det må jeg bare stoppe med
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #8 Skrevet 24. mai 2016 EBay barn og baby på fb liker jeg. Der er masse fint 🤗 Anonymous poster hash: 9053b...e66
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #9 Skrevet 24. mai 2016 er medlem der jeg også, blir nesten irritert, men må jo le også, er jo det samme som postes og etterspørres hele tiden. samme kjolen med striper, samme fake MK veska. hårkuren, dermarollere, og det store spørmålet, hvordan disse rollene skal brukes sammen med BioOil. opp og opp igjen. så lurer jeg på hva folk tenker når dem legger ut lettkledde bilder av seg selv, greit det er en lukket gruppe, men alle kan ta screenshot av det. Anonymous poster hash: 67172...79d
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #10 Skrevet 24. mai 2016 EBay barn og baby på fb liker jeg. Der er masse fint Anonymous poster hash: 9053b...e66 liker den jeg også, men folk klarer ikke søke i gruppene. "tips til dåpspynt jente", gjentar seg i det kjedsommelige.. Anonymous poster hash: 67172...79d
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #11 Skrevet 24. mai 2016 Sjokka over alt rotet i bakgrunnen på bildene de legger ut😱 Anonymous poster hash: cc252...cab Amen! Henger meg opp i det samme selv 😂 Anonymous poster hash: c13cd...bbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå