Gå til innhold

Dere som er sykemeldt og gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere i løpet av dagen? Hva orker dere?

Anonymous poster hash: 25a43...12f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør ikke noe, karftig bekkenløsning. Laaaange dager.

Anonymous poster hash: df8b6...36d

Skrevet

Netflix, spill& litt lett husarbeid.

Anonymous poster hash: 81740...573

Skrevet

Den største jobben jeg gjør er å levere å hente i BHG de fleste dager -det er temmelig tungt til tider men er det jeg "lader" mest opp til og prioriterer energien på. Formen varierer veldig fra å være dårlig til veldig dårlig ;) Er jeg "bare" dårlig klarer jeg ofte å vaske/henge opp klær, rydde på kjøkkenet, pusle med babyutstyr eller liknende, men kun en ting pr dag.

Ellers er hvile, spise, sove en prioritet. Ser TV og leser på nett..

Anonymous poster hash: 9af54...8f0

Skrevet

Husarbeid må jeg gjøre en gang i uka men da tar jeg smertestillende,mkvalmestillende og halsbrannmedisiner først. Ellers er det å lage mat til og ta meg av barnet mitt, men han er skolegutt så kommer seg til og fra skole, venner, aktivitet selv. Ellers ser jeg på serier, TV, filmer, lese aviser, surfer på nett. Når jeg skal i butikk må jeg ha med meg en som kjører meg, triller handlekurven og bærer varene ut av butikken og inn i huset. Heldigvis er svangerskapet snart over, helt forferdelig å være avhengig av smertestillende og andre mennesker for å få gjort helt vanlige ting.

Anonymous poster hash: 8ffeb...225

Skrevet

Sover best på morgenen (når blæra er tømt etter hundrede doturer i løpet av natta), då sover gjerne til 10.

Gjør lett husarbeid (tømme oppvaskmaskin, sette på vaskemaskin, lage middag), ellers hviler jeg, leser litt, ser tv. Bruker energien på 3-åringen når hun og mannen kommer hjem fra barnehage og jobb.

Er sykemeldt pga høyt blodtrykk, 32 uker.

Anonymous poster hash: b0392...d77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...