Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Datteren vil gjerne ha rosa marengstopper til bursdagen. Er det bare å ha litt rød konditorfarge i, mens jeg pisker eggehvite og sukker? Den blir ikke for flytende da? Anonymous poster hash: b90e0...49b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Du må bruke gelefarger/fargepasta, f.eks wilton, da påvirker du ikke konsistensen. Husk å bruke bare litt, for de er veldig kraftige på farge.... Sånne som dette https://www.google.no/search?q=wilton&espv=2&biw=1242&bih=585&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiGo5Dvz_LMAhVnYJoKHckgAeQQ_AUIBygC#imgrc=wjtBNgtKa-3iqM%3A Selges på Jernia, Meny, Obs! o.l. Anonymous poster hash: 96ad6...d28
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 Du må bruke gelefarger/fargepasta, f.eks wilton, da påvirker du ikke konsistensen. Husk å bruke bare litt, for de er veldig kraftige på farge.... Sånne som dette https://www.google.no/search?q=wilton&espv=2&biw=1242&bih=585&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiGo5Dvz_LMAhVnYJoKHckgAeQQ_AUIBygC#imgrc=wjtBNgtKa-3iqM%3A Selges på Jernia, Meny, Obs! o.l. Anonymous poster hash: 96ad6...d28 Så noen dråper av den piskes inn sammen med eggehviter og sukker? Anonymous poster hash: b90e0...49b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Så noen dråper av den piskes inn sammen med eggehviter og sukker? Anonymous poster hash: b90e0...49b Pisk det inn mot slutten. Ikke for mye.. min erfaring er at mye farge endrer konsistensen litt på pikekyss. De uten smelter bedre på tunga, på en måte. Men svak rosa er ingen problem Gode sprøyte-tuter er et must. Anonymous poster hash: bc3e3...ebd
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 Så noen dråper av den piskes inn sammen med eggehviter og sukker? Anonymous poster hash: b90e0...49b Pisk det inn mot slutten. Ikke for mye.. min erfaring er at mye farge endrer konsistensen litt på pikekyss. De uten smelter bedre på tunga, på en måte. Men svak rosa er ingen problem Gode sprøyte-tuter er et must. Anonymous poster hash: bc3e3...ebd
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #6 Skrevet 24. mai 2016 Pisk det inn mot slutten. Ikke for mye.. min erfaring er at mye farge endrer konsistensen litt på pikekyss. De uten smelter bedre på tunga, på en måte. Men svak rosa er ingen problem Gode sprøyte-tuter er et must. Anonymous poster hash: bc3e3...ebd Takk for svar ☺ Anonymous poster hash: b90e0...49b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå