Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Er det så billig som folk skal ha det til og hvordan er kvaliteten der på sånn som klær og interiør? Anonymous poster hash: 1b673...189
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Kvaliteten er sikkert strålende, sydd av små barnehender og produsert i u-land hvor fabrikkutslippene kan tømmes rett i drikkevannet. Tenk så mye du sparer på det, får sluppet ut mye eksos på vei til og fra og! Anonymous poster hash: 44caf...97b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 Har vært der en gang. Fullt kaos, masse folk som ikke brydde seg om at de gikk ned hverandre. Fikk ikke handlet så mye Anonymous poster hash: 298d1...058
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Nå var jeg mest i leketøysavdelingen.. Men en del av det de hadde der var helt standard ting av samme merke som du får i norske butikker. Det var billigere, men en del av det kan du få til samme pris på tilbud i Norge. Anbefaler å reise uten små barn eller plassere dem i handlevogna med noe å underholde seg med. De gamle kjerringene der kjørte ned hva som helst og hvem som helst for å komme først frem. Anonymous poster hash: 1e37e...d55
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 Men er Ullared et sted å handle for normale mennesker, da? Er det ikke stort sett hamstregale bygdetullinger med huset fullt av ubrukelig nips som reiser dit i grilldressene sine? Anonymous poster hash: a2d1e...4c1
Kjerringa med agurken Skrevet 24. mai 2016 #6 Skrevet 24. mai 2016 Hvis du ser på Ullared programmet (TVN) får du et tips om prisnivået på ulike ting. Alt jeg har sett hittil er absolutt lovende. Momsen er lavere i Sverige og store innkjøp gir lavere priser. Vi pleide å bo i nærheten av Sverige og handlet ofte husholdningsvarer og mat. Prisene er ofte 30-50% lavere enn norske priser på mange ting. Ja, man bruker en del bensin, men man kan jo ta det som en ferie med overnatting på hotellet/camping og handle inn tørrvarer/klær/husholdningsvarer/jule- og bursdagsgaver. De som sier at prisene må komme av barnearbeid etc så er det nok ikke mer enn det som forekommer i samtlige klesbutikker i Norge.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #7 Skrevet 24. mai 2016 Men er Ullared et sted å handle for normale mennesker, da? Er det ikke stort sett hamstregale bygdetullinger med huset fullt av ubrukelig nips som reiser dit i grilldressene sine? Anonymous poster hash: a2d1e...4c1 Nå skal jeg vel ikke påstå å være spesielt normal... Men jeg og mannen fylte 2 handlevogner uten å kjøpe en eneste ubrukelig nips i alle fall. For det meste husholdningsartikler/apparater, leker, verktøy, julepynt og julegaver. Vel julepynt kan vel for så vidt regnes som ubrukelig nips. Anonymous poster hash: 1e37e...d55
Kakao1234 Skrevet 24. mai 2016 #8 Skrevet 24. mai 2016 Har vært der to ganger, men ikke funnet noen kjempekupp akkurat... Spørs nok hva du er ute etter. Har ikke funnet noe klær til meg selv, kun til sønnen min. Mannen finner heller ikke noe spesielt der. Det som imidlertid er ganske rimelig er husholdningsprodukter som folier, brødposer, bakepapir osv. Sist jeg var der kjøpte jeg poser til bleiebøtten vår, og de var mye billigere enn her hjemme.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #9 Skrevet 24. mai 2016 Jeg har vært der, veldig fornøyd med kvaliteten på barneklær. Kjøpte 14 olabukser, 8 shortser,14 tskjorter, 14 gensere, sokker, 1 sett regntøy, stort badebasseng og en knivblokk. Betalte 3200,- 😊 Anonymous poster hash: 1825d...e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå