Gå til innhold

Råd til en klossmajor!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kjære damer!

 

Jeg er gravid i uke 21 og tryna ned fra en stol istad, da jeg skulle nå noe øverst i skapet.

 

Lillefingeren min landet fryktelig rart da jeg deiset ned og gjør vondt! Har hatt et brudd et annet sted i kroppen tidligere og det er på ingen måte så vondt, men jeg klarer ikke å bøye den skikkelig. Mest hovent rundt det ytterste leddet. Har kjørt på med frosne erter en stund og det hjalp litt, men er stadig vondt. Tips til hva mer jeg kan gjøre? Og er dere enig med meg i at en tur til legen er fryktelig overilt? Burde jeg prøve å forbinde den eller noe?

 

På forhånd takk for råd :-)

 

Anonymous poster hash: 9c4b1...c7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit å få det undersøkt, kan være ute av ledd eller brist. Ring legen og spør?

 

Anonymous poster hash: f11f9...970

Skrevet

Greit å få det undersøkt, kan være ute av ledd eller brist. Ring legen og spør?

 

Anonymous poster hash: f11f9...970

Kanskje jeg får krype til korset og ringe. Har flydd ned dørene der tidligere i svangerskapet på grunn av andre komplikasjoner, så føler det blir for dumt å gå dit med en lillefinger også.

 

 

Anonymous poster hash: 9c4b1...c7d

Skrevet

Kanskje jeg får krype til korset og ringe. Har flydd ned dørene der tidligere i svangerskapet på grunn av andre komplikasjoner, så føler det blir for dumt å gå dit med en lillefinger også.

 

 

Anonymous poster hash: 9c4b1...c7d

Det må du ikke tenke. Legene er for å brukes! Greit å ikke få infeksjon etc nå som du er gravid

 

Anonymous poster hash: f11f9...970

Skrevet

Sikkert forstuet.

 

Anonymous poster hash: c62bf...12b

Skrevet

Få det sjekket. Kan godt tenkes den bare er forslått/forstuet, men det er også en risiko for brudd eller brist, og sliter du med å få bøye den så bør du også få sjekket at du ikke har røket en sene i senefestet. Vil ikke tro du har gjort det siste, men hvis det skulle være det så må du få det sjekket slik at de kan gjøre noe med det, hvis ikke kan du få en varig stiv finger.

 

Kontakt lege nå.



Anonymous poster hash: c422f...fce
Skrevet

Ferdig hos legen nå :-)

Har nok forstuet det ytterste leddet. Fått en fingerkobling, det hjelper, kjenner jeg.

 

Anonymous poster hash: 9c4b1...c7d

Skrevet

Bra du fikk det sjekket :)

 

Enda så liten lillefingeren er er det utrolig hvor vondt den kan gjøre. God bedring :)

 

Ps... ikke klatre høyt resten av svangerskapet ;)



Anonymous poster hash: c422f...fce
Skrevet

 

Bra du fikk det sjekket :)

 

Enda så liten lillefingeren er er det utrolig hvor vondt den kan gjøre. God bedring :)

 

Ps... ikke klatre høyt resten av svangerskapet ;)

 

Anonymous poster hash: c422f...fce

 

Jeg er ikke så høy, så når ikke opp til ganske mange av skapene våre. Men lurer på om jeg skal få meg en liten gardintrapp, mulig det er litt stødigere.

 

 

Anonymous poster hash: 9c4b1...c7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...