Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Er ikke det litt rart? Om man ikke har noe annet til felles enn at de er læreren til barna deres? Vil de ikke ha et privatliv som vi foreldre ikke kan "snoke" i? Anonymous poster hash: f09f3...2ff
Serepta Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Jeg ville ikke sendt forespørsel til dem, men hadde addet om de spurte meg.
amandine Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 Jeg har barnas lærere på fb fordi mine og deres barn er nære venner. Ellers ikke, med unntak av en høyt elsket lærer som har flyttet men som vi følger litt likevel.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Nei.. Har ikke kollegaer heller. Anonymous poster hash: 7efb8...f06
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 Min mor er lærer, og hun blir helt oppgitt hver gang en foreldre sender en venneforespørsel. Hvorfor skal man være venn med lærer på facebook? Jeg synes det er pinlig Anonymous poster hash: 42139...85b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #6 Skrevet 24. mai 2016 Jeg har bare fått én venneforespørsel fra en forelder, og den avslo jeg. Har fått noen forespørsler fra elever, og de blir også avslått. Har opplyst til elevene mine at jeg ikke ønsker å blande jobb og privatliv, men at når de nå går ut fra grunnskolen så er det greit om de vil søke meg opp. Da har jeg ikke lenger et ansvarsforhold til dem, jeg skal ikke lenger være en autoritetsfigur, noen som vurderer dem. Foreldrene til elever ser jeg ikke noe poeng i å bli venner med på Facebook verken mens jeg underviser barna deres, eller etterpå. Anonymous poster hash: a3739...5cc
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #7 Skrevet 24. mai 2016 Som forelder er ikke det noe jeg ville vurdert en gang. Jeg vil ha en distanse til mine barns lærere. Anonymous poster hash: a5695...78a
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #8 Skrevet 24. mai 2016 Jeg er lærer og har ikke foreldre eller elever på fb og har sagt nei om de spør. Trenger ikke spørsmål om mine bilder og oppdateringer om " juhu, fest på lørdag" når jeg kommer på jobb på mandag Anonymous poster hash: 6a861...fbb
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #9 Skrevet 24. mai 2016 Er venner med mange av lærerne på skolen iom at vi bor på et lite sted. Er venner med de de har i dag og også mange av de som jobber i bhg. Hadde nok vært annerledes om vi bodde i en større by. Anonymous poster hash: 4505f...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå