Gå til innhold

6 mnd gammel baby i Sprinkelseng..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han presser ofte ansiktet inn i sprinklene. Har sett at nesa har vært most inntil sengen mens han har sovet. Dette gjør at jeg ikke tør å bruke sprinkelbeskytter. Men jeg vøkner flere ganger på natten av at han gråter og da stikker det en arm eller et bein ut mellom sprinklene og han får ikke til å fikse det selv.

Anonymous poster hash: cfd0f...7ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gjorde også det fordi hun faktisk fikk puste. Når jeg satte inn beskytter så snudde hun seg når det ikke kom luft.

Skrevet

De slutter å gjøre det etter en stund. Bare fortsett å rulle babyen tilbake. Ville ikke satt inn sprinkelbeskytter da det øker krybbedødfaren.

Skrevet

Ville aldri brukt sprinkelbeskytter (selvom krybbedødrisikoen er lavere nå som baby er eldre) nettopp pga økt risiko.. Vår gjør det samme, jeg legger han nederst i senga og på midten, og han kravler seg helt opp i toppen og ut mot siden og stikker ut en arm eller fot. Før han i det hele tatt sovner har jeg allerede løftet han tilbake 2-3 ganger, og jeg gjør det igjen når jeg selv legger meg, og han havner alltid tilbake der. Men: om han så våkner så sovner han jo etter en liten stund. Foretrekker dét, hadde stresset og ikke fått sove selv om vi hadde hatt sprinkelbeskytter (hadde følt jeg måtte sjekke hele tiden at han fikk puste).. :P

Anonymous poster hash: c1474...51a

Skrevet

Det finnes en type sprinkelbeskytter som ikke øker faren for krybbedød, den er som en slags netting. Sånn som reisesenger ofte er laget av.

Skrevet

Har du prøvd nattpose istedenfor dyne forresten? Beskytter iallefall føttene:p vår beveger seg mindre når han bruker det også pga han ikke får sparket så godt ifra på madrassen.. Har bare én nattpose vi da så bruker det ikke hver natt

Anonymous poster hash: c1474...51a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...