Gå til innhold

Vi kan ikke la svigermor passe ungene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har bevist at hun ikke bryr seg om barnebarna, de kommer helt sist. Jeg er så sint pga noe som hendte sist min samboer dro dit med eldste. Det var noe svigermor gjorde som beviste at hun gir blaffen i barnebarna sine. Vi har jo hele tiden visst at for henne er barnebarna av feil kjønn etc, det har hun ikke lagt skjul på, men det er så kjipt når man ikke har besteforeldrene. Er sikker på at mange her inne har opplevd lignende? Mine foreldre er helt OK, vi får barnepass ca 1-2 ganger i året, men svigers faller jo bort så må alltid spørre mine foreldre om det er noe. Hadde vært så kjekt med normale svigerforeldre. De synes f.eks at 3-åringen burde sitte usikret i bil, på fanget. Og at det er ok å ha svigerinnen min sin 30kg store hund løs med barnebarna når hunden ikke liker og er aggressiv mot småbarn, og svært ustabil ellers også. Så føler oss ikke trygge på dem, hvis jeg sender avgårde samboeren min til dem med en av ungene, så skjer det ALLTID noe dritt.. det tør de ikke når jeg er med.

Anonymous poster hash: 0a5da...1b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! Skaff dere en fast barnevakt som må følge deres rutiner mht til trygghet og omsorg. Vi har vært heldige og fant oss det, både her vi bor nå og der vi bodde før. Viktig at barnevakten ikke for ung da, og ha sunn fornuft! Kjemien har jo også alt å si.

Vi kunne ikke ha svigermor som barnevakt, det ble mer belasting enn avlastning.

Klem til deg! Vet hvor slitsomt det er, og mannen din må innse problemet også, ellers blir det en evig drakamp.

Anonymous poster hash: 33437...7d5
Skrevet

Her er det også bare mine foreldre som kan være barnevakt, resultatet er jo at vi så og si aldri har barnefri

Anonymous poster hash: 32870...895

Skrevet

Her kan ingen være barnevakt. Tøft, men slik er det. Jeg ville tatt kontakt med en barnevaktformidling eller en ungdom i nærheten du stoler på og som kan trenge lommepenger.

Anonymous poster hash: 5ea9b...cc8

Skrevet

Trist, men sånn er det. Mine foreldre er skilt og bor 100 mil unna, ser dem annethvert år = ikke mulighet for barnevakt.

Svigermor er schizofren og kan naturligvis ikke være alene med barna, svigerfar synes det er greit å banke unger så han får naturligvis heller ikke være alene med barna. Men dette visste vi jo før vi fikk unger, så ingen overraskelse der.

Trist at barna ikke får noe nært og godt forhold til besteforeldrene slik jeg hadde, men sånn er det blitt.

Anonymous poster hash: 2408d...667
Skrevet

sånn er det mange steder.. vi har heller ikke barnevakt på noen av sidene,men det visste vi når vi fikk barn så vi tar det ikke så tungt nå.. vi gleder oss heller til ungene er store og til vi kan reise langhelger osv for oss selv :-) 

Anonymous poster hash: 7e457...0e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...