Gå til innhold

Baby snur seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby 6 mnd snur seg i senga. Fant henne med hodet rett ned i madrassen istad. Burde jeg kjøpe soveposer med seler? Er det OK?

Hun blir så varm i soveposer.

Anonymous poster hash: 0ca1f...b32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke brukt det selv men har venner som bruker d på sitt barn. Det er seler i selve posen som går under madrassen på en måte. Barnet klarer ikke snu seg.

Anonymous poster hash: 97934...081

Skrevet

Jeg synes ikke noe om å holde barnet fastspent på ryggen hele natta. Det er ok til dag soving i vogna, men jeg synes at de må få bevege seg fritt og bytte stilling om natten. En baby på 6 mnd + som kan snu seg selv skal kunne ligge på magen. Ikke ha tepper, pute ol som babyen kan surre seg fast I.

Skrevet

Min har snudd seg siden han var fem mnd. Helsesøster sa at så lenge de snur seg selv er det ingen fare. Jeg klarer ikke å tjore fast ungen min i senga som en annen mentalpasient.

Anonymous poster hash: b5e40...9ec

Skrevet

Hun sov litt på magen i natt, sovnet kl 03 og da var vi så utslitte at vi ga litt opp. Sov veldig godt, men får en klump i magen (jeg altså)

Eldste sov dog på magen, og var samme ulla. Nektet å ligge på rygg etterhvert. Hun her liker også å ligge på magen på dagtid, hater å ligge på rygg

Skrevet

er ikke farlig at hun sover på magen,så lenge hun kan snu seg selv

Skrevet

Ikke farlig om de snur seg når de klarer det selv. Problemet er når foreldrene snur dem.

Anonymous poster hash: aac80...9c5
Skrevet

Ok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...