Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 Baby 6 mnd snur seg i senga. Fant henne med hodet rett ned i madrassen istad. Burde jeg kjøpe soveposer med seler? Er det OK? Hun blir så varm i soveposer. Anonymous poster hash: 0ca1f...b32
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 Vi har ikke brukt det selv men har venner som bruker d på sitt barn. Det er seler i selve posen som går under madrassen på en måte. Barnet klarer ikke snu seg. Anonymous poster hash: 97934...081
❤lille stjerne❤ Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 Jeg synes ikke noe om å holde barnet fastspent på ryggen hele natta. Det er ok til dag soving i vogna, men jeg synes at de må få bevege seg fritt og bytte stilling om natten. En baby på 6 mnd + som kan snu seg selv skal kunne ligge på magen. Ikke ha tepper, pute ol som babyen kan surre seg fast I.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Min har snudd seg siden han var fem mnd. Helsesøster sa at så lenge de snur seg selv er det ingen fare. Jeg klarer ikke å tjore fast ungen min i senga som en annen mentalpasient. Anonymous poster hash: b5e40...9ec
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 Hun sov litt på magen i natt, sovnet kl 03 og da var vi så utslitte at vi ga litt opp. Sov veldig godt, men får en klump i magen (jeg altså) Eldste sov dog på magen, og var samme ulla. Nektet å ligge på rygg etterhvert. Hun her liker også å ligge på magen på dagtid, hater å ligge på rygg Anonymous poster hash: 0ca1f...b32
februarprins2013 Skrevet 24. mai 2016 #6 Skrevet 24. mai 2016 er ikke farlig at hun sover på magen,så lenge hun kan snu seg selv
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #7 Skrevet 24. mai 2016 Ikke farlig om de snur seg når de klarer det selv. Problemet er når foreldrene snur dem. Anonymous poster hash: aac80...9c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå