Gå til innhold

Når fikk dere melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før fødsel, rett etter fødsel eller tok det fler timer etter fødsel?

Anonymous poster hash: 77fef...216

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok nesten bortimot 2 dager etter fødsel her.

Anonymous poster hash: a74e2...396

Skrevet

Litt råmelk var det der rett etter fødselen, men først to dager senere kom melken i strie strømmer.

Etter keisersnittet tok det nesten 4 dager før melken kom og barnet skrek seg hes og sugde puppene såre, da måtte hun få litt tillegg fra kopp

Anonymous poster hash: 69938...37c
Skrevet

Var litt hele tiden, men kom vel etter 2-3 dager. Og så kom det virkelig dag 5-6, og da sov babyene som steiner, og jeg fikk brystbetennelse begge ganger. Da bar det bare å tømme i dusjen hver 3. time et par døgn.

Skrevet

Lakk fra puppene alt ved 16 uker ca. Så for meg at melken skulle komme fort, men den gang ei. Fikk ut 2 dråper, og ikke før dag 2 el 3 fikk jeg ut 10-30 ml pr pupp.

Fødte en lørdag, og reiste hjem onsdagen. I det jeg steg over dørterskelen hjemme sa det "pang!" ;)

Anonymous poster hash: e4d41...d97

Skrevet

Råmelka kom det litt av de første dagene. Men bare litt.. Så kom melka for fullt dag 5 :)

Skrevet

Litt råmelk etter fødsel. Melka kom ikke før dag 4.

Anonymous poster hash: 73bca...5f6

Skrevet

Første gang kom det for fult 4 dagen, våkna og trodde noen hadde lagt mursteiner oppå puppene husker jeg. Fram til da hadde jeg en veldig sulten baby som bare skrek.

Med nr 2 og tre kom det mye fortere og mer gradvis, ikke så pang over natta..

Skrevet

Med førstemann tok det lang tid før melken kom, over en uke og baby hylte og hylte. Fikk betennelse og store sår som aldri gav seg. Måtte slutte å amme da jeg ikke hadde nok melk selv om jeg pumpet og pumpet.

Med nr 2 kom det ganske raskt etter fødsel og nå har jeg ammet i snart syv mnd. Herlig å få oppleve det :):) men her er flaskenekt så glad jeg ikke har hatt særlig ammeproblemer til tross for mye bruk av skjold!

Anonymous poster hash: 35b39...898

Skrevet

Merker jeg begynner å bli spent på når jeg får melk. Er i uke 34 nå og lekker store mengder råmelk, spesielt om natta. Måtte begynne med nattinnlegg i uke 32.

Var det ingen av dere som lakk råmelk før fødsel?

Anonymous poster hash: 86906...5bc

Skrevet

Ikke en dråpe før dag 2-3 etter fødsel. kom raskere med nr 2

Skrevet

Her har jeg hatt råmelk omtrent siden testen ble positiv. Melka har kommet for fullt bare et par dager etter fødsel, og nå, ett år etter at jeg sluttet å amme minstemann er det fortsatt ikke slutt på råmelka...😳

Anonymous poster hash: 91e7f...1ef

Skrevet

Her har jeg hatt råmelk omtrent siden testen ble positiv. Melka har kommet for fullt bare et par dager etter fødsel, og nå, ett år etter at jeg sluttet å amme minstemann er det fortsatt ikke slutt på råmelka...😳

Anonymous poster hash: 91e7f...1ef

Skrevet

Hadde litt melk i mange uker før fødsel. Fødte på morgenen og hadde brystspreng allerede samme kveld. Hadde mer enn nok melk kan man si!

Anonymous poster hash: 03e18...3b7

Skrevet

Råmelk hadde jeg store deler av 3 trimester. Melka kom umiddelbart etter fødsel.

Skrevet

Lakk en del fra uke 25, kom noe melk med en gang babyen ble lagt til etter fødsel, ammet og pumpet på barsel også rant det i strie strømmer på dag 2.

Anonymous poster hash: 03e2d...089
Skrevet

Noen uker før fødselen tror jeg. Hadde i hvert fall godt med melk når babyen kom.

Anonymous poster hash: 0cca5...aac

Skrevet

Fikk så tidlig som halvveis i svangerskapet sist.. Nå er det 4 år siden og har fortsatt melk. Det renner ikke, men drypper når jeg blir varm i dusjen og når jeg blir opphisset.. kan ellers klemme ut melk når som helst.. enda det er over 3 år siden jeg sluttet å amme.

Anonymous poster hash: 3a052...f29
Skrevet

Råmelk med det samme med alle tre, men melka kom for fullt etter 3 dager med nr 1, 1 dag med nr 2, og heldige sistemann holdt på å drukne av all melka etter tre timer 😂 Hostet og harket og melkespruten stod rett i fjeset på han, stakkar 😂

Anonymous poster hash: 02119...a70

Skrevet

Full puppen etter hhv. 4 og 5 dager.

Anonymous poster hash: a056a...4fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...