Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 Barnet mitt sin bestevenn stikker stadig vekk hjemmefra og kommer som oftest hit. Som regel er det vi som må kontakte foreldrene for å si fra, men har å hendt at de har sendt melding for å høre om barnet er her. Hva kan vi gjøre? Er snakk om ett barn som fortsatt går i barnehage. Anonymous poster hash: f0792...9f8
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 Om dere bor på andre siden av motorveien tror jeg barnevernet er rett sted å ringe.... Bor dere to hus lenger borte i samme gate ville jeg ikke gjort noen ting. Anonymous poster hash: d9b78...71d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #3 Skrevet 23. mai 2016 Om dere bor på andre siden av motorveien tror jeg barnevernet er rett sted å ringe.... Bor dere to hus lenger borte i samme gate ville jeg ikke gjort noen ting. Anonymous poster hash: d9b78...71d Vi bor ikke ved motorvei nei, men det er ett godt stykke å gå på trafikkert vei. Anonymous poster hash: f0792...9f8
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #4 Skrevet 23. mai 2016 Viss foreldrene til dette barnet også synes dette er et problem, og han kun kommer til dere når han stikker av, ville jeg inngått en avtale om at viss han kommer uanmeldt på døra, så sendes han rett hjem igjen. Men kun fordi det er snakk om et så ungt barn, hadde aldri gjort det med skolebarn. Anonymous poster hash: f7579...ec2
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #5 Skrevet 23. mai 2016 Viss foreldrene til dette barnet også synes dette er et problem, og han kun kommer til dere når han stikker av, ville jeg inngått en avtale om at viss han kommer uanmeldt på døra, så sendes han rett hjem igjen. Men kun fordi det er snakk om et så ungt barn, hadde aldri gjort det med skolebarn. Anonymous poster hash: f7579...ec2 Barnet kommer ikke bare hit nei, men kontakter alltid foreldrene når det gjør det. Titt og ofte vet de ikke at barnet ikke er hjemme. Mulig jeg er hønemor og alt for beskyttende over mitt barn, men barnet mitt er lært opp til alltid å si fra uansett om det bare skal til naboen. Anonymous poster hash: f0792...9f8
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #6 Skrevet 24. mai 2016 Du kan selvfølgelig sende en sms om at barnet er hos deg når det er det, men foreldrene må jo finne ut hvordan de skal kontrollere hvor ungen befinner seg. Det er ikke ditt problem at deres barn stikker av. Anonymous poster hash: 07720...ce6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå