Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 Jeg hater det når angsten gjør at jeg får panikk. Som istad, føltes som om hjertet stoppet. Klarte ikke å finne pulsen min. Samboeren sjekket, han mente det kjentes normalt ut, men jeg hadde veldig treg puls da. Sikkert det jeg merket, først hjertebank, så kjeeempetrege hjerteslag. Er det normalt å få det av angst? Anonymous poster hash: c4b14...f7c
Gladmor30 Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 Ja d er normalt. Jeg hadde en periode i livet der jeg var ekstremt opptatt av å kjenne etter hjerteslagene. Fikk angst av d som jeg måtte få hjelp til å bearbeide. Jeg kjente pulsen min i hals og bryst 24 timer i døgnet. Har faktisk brukt en del år på å forstå og godta at d er ufarlig. Så nå når jeg ikke tenker mer på d så kjennes pulsen helt fin ut 😊
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #3 Skrevet 23. mai 2016 Ja d er normalt. Jeg hadde en periode i livet der jeg var ekstremt opptatt av å kjenne etter hjerteslagene. Fikk angst av d som jeg måtte få hjelp til å bearbeide. Jeg kjente pulsen min i hals og bryst 24 timer i døgnet. Har faktisk brukt en del år på å forstå og godta at d er ufarlig. Så nå når jeg ikke tenker mer på d så kjennes pulsen helt fin ut 😊 Mener du at du kjente pulsen eller at du kjente etter pulsen? Anonymous poster hash: c4b14...f7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå