Gå til innhold

Du som jobber i butikk, trives du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke type butikk jobber du i? Har du fast stilling? Hvordan er arbeidstidene og lønnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker jobben min.

Jobber i bokhandel.

Har fast stilling ja, 100%. Jobber mest dagvakter, jobber en kveld i uken og hver fjerde lørdag. Det er nok mer vanlig å jobbe to kvelder i uka og annenhver lørdag, men jeg har vært heldig med turnusen min.

Jeg har full ansiennitet og 4 kr timen i "trynetillegg" på toppen, det blir 188,39 kr timen. Har også tillegg for ubekvem arbeidstid kveld og helg.

Anonymous poster hash: 5b700...0a3
Skrevet

Høres kjekt ut:-) Jeg har alltid trivdes i bokhandel og bibliotek. Hva er årslønnen din?

Skrevet

Butikksjef, 500,000 i årslønn. Jobber kun dag. Trives😀

Anonymous poster hash: 34776...948

Skrevet

Butikksjef her og. Jobber en kveld annenhver uke og hver 3 lørdag. 490 000 i årslønn. Trives helt passelig ☺️

Anonymous poster hash: 81889...b5c

Skrevet

Jeg elsker jobben min men eier min egen butikk så blir kanskje ikke helt det samme ;)

Har 0,- i lønn, nesten nettopp åpnet ;)

Anonymous poster hash: b26da...798

Skrevet

Jeg jobber i dagligvare og elsker jobben min. Har jobbet i mange butikker i samme kjede, og det er ikke alle butikker og sjefer som gjør jobben like givende, men der jeg er nå, er det helt supert. Jeg har tidligere hatt en 100% stilling med mye ansvar, og får derfor en del ansvar og varierte oppgaver i forhold til andre som "bare" er butikkmedarbeidere. Jeg har for øyeblikket en fast 60% stilling og jobber både dag, kveld og helg.  Har full ansiennitet med ca 190,- i timen + UB og låseansvar.

Anonymous poster hash: 2d7ee...4e1
Skrevet

Jobber i butikk. Har jobbet i den samme butikken i mange år. Trives stort sett. Litt opp og ned.

Anonymous poster hash: ad793...2e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...