Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 Hvordan ser hverdagen deres ut? Jeg er drit sliten!! Hvor mye overskudd har dere? Har dere kynnere? Jeg får kynnere og hjertebank bare jeg går en liten tur😲😲😲😲 Anonymous poster hash: 3aa3e...64f
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 Klarer ikke gå en tur engang jeg. En tur på do er nok.... Hjertebank og utmattethet stort sett hele tiden... Sofaen er min beste venn! Begynner å få vondt i ryggen av den sofaen også, men vet ikke hvordan jeg skal klare å bevege meg mer når jeg ikke orker 😳 Så ja, du er ikke alene. Skal sies at jeg har flere barn fra før, og det er utfordrende for tiden 😁 Rart hvor påvirket kroppen blir av en graviditet. Og hvor forskjellig man reagerer på svangerskap! Anonymous poster hash: e1859...275
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Rundt disse ukene fikk jeg tomme jernlagre. Anbefaler dere å dra til legen å sjekke vitaminer og mineraler + blodprosent. Jeg var virkelig helt utslått i denne perioden. Hjertebank, hvilepuls på 100 og utslitt bare av å gå mellom kjøkkenet og stua, andpusten som jeg skulle vært på intervalltrening. For min del hjalp det å ta dobbel dose med 100mg jerntabletter hver dag i nesten 2 uker, så begynte formen å komme susende tilbake. Jeg var borte fra jobb i 3 uker, men det var det kroppen min trengte. Hvile og tilskudd Anonymous poster hash: 5df2a...75e
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 Dumt å høre dere også hadde det slik. Det er utrolig slitsomt. Har også et barn fra før som er syk i dag. Såååå dårlig samvittighet for å bare sette henne forran Barne-TV. Jeg hadde lite jern. Tar noe hemjern? Føler ikke det hjelper.... Tar morgen og kveld. Vet ikke status på blodprøve nå. Burde sjekket igjen kanskje. Jeg holder på å dø av å gå opp trappen! Hvordan skal jeg klare en fødsel 😜 Hi Anonymous poster hash: 3aa3e...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå