Gå til innhold

Guttenavn... igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det har vært en del tråder om guttenavn her inne den siste tiden, men jeg håper noen kan komme med tips.

Jeg og samboeren min blir ikke enig om navn på lillebror! Jeg har kommet med uttallige forslag, som Elias, Elvin, Mio, Jonas, Casper, Edvin, Emrik, Neo, Caspian, Felix osv osv, men de har blitt raskt feid bort. Han synes enten de er oppbrukt, for gammeldags eller rett og slett bare "NEI!"

Eneste forslaget han har kommet med er Emil, noe jeg ikke er særlig begeistret for. (Tenker bare på rakkerungen :P ) Men i dag foreslo jeg Henrik, mest for å komme med et navn jeg ikke hadde sagt tidligere. Samboer ble helt fra seg og ropte høyt JA! Jeg ble veldig overrasket over reaksjonen, for jeg har jo bare fått negative tilbakemeldinger på navn jeg har kommet med. Jeg synes Henrik er et fint navn, men føler ikke helt den samme entusiasme som samboer. Så.... Er det noen som har forslag til navn i samme "gate" som Henrik og Emil?

(mine absolutte favoritter er forresten Edvin og Elvin)

Anonymous poster hash: 8d764...460
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henrik er veldig fint, og desidert det beste forslaget ditt!!

Anonymous poster hash: 99c65...b59

Skrevet

Henrik er veldig fint, og desidert det beste forslaget ditt!!

Aksel

Alfred

Fredrik

Nikolai

Ludvig

Skrevet

Henrik er knallfint. Gå for det!

Anonymous poster hash: 6d0fd...c0e

Skrevet

Synes han dine forslag er gammeldagse..? For meg hørtes de skikkelig nymotens ut. Med unntak av jonas..og Henrik. Hva med å se på mer tradisjonelle navn?

Anonymous poster hash: 9cd60...ffc

Skrevet

Siden mannen din liker Henrik, kanskje han også liker : oliver, kristoffer, Jonathan, Fredrik, Kristian, Isak, leander, Olav, Heine, Daniel, Thomas eller Even? 😊

Skrevet

Fredrik, Ulrik, Herman, Håkon, Kristian, Edvard, William

Anonymous poster hash: 41280...83c

Skrevet

Tusen takk for alle tilbakemeldinger! Dere har kommet med mange fine forslag, men de som blir nevnt som jeg liker har jeg allerede nevnt for samboer og fått nei... Jeg får smake litt på navnet Henrik i noen dager, kanskje jeg liker det bedre med tiden?

Hi

Skrevet

Henrik er jo skikkelig fint da, så smak godt på det du 🙊

Anonymous poster hash: baf23...82d

Skrevet

Jeg er enig med Mannen din 😇Henrik er det fineste navnet du har nevnt. Her blir det også gutt. Føler at det bare må bli Henrik. Aldri tenkt på det navnet egentlig.

Skrevet

Vegard

Bjørnar

Sebastian

Ruben

Bendik

William

Odin

Øystein

Halfdan

Egil

Eigil

Sigve

Sigvart

Abel

Liker dere noen av de? :)

Skrevet

Å Egil var fint💙 Fører det på min egen liste😂 Her er min liste hi: Jacob, Even, Oliver, Olav , Eskild, Ole, Åsmund, Johan, Johannes og Aleksander 💙

Skrevet

Emil er helt nydelig :) Henrik er og  fint :)

Christian

Elliot

Fredrik

Matheo

Oliver

Niklas

Ingar

Edgar

Martinius

Conrad

Mikkel

Michael

Skrevet

Emil er helt nydelig :) Henrik er og  fint :)

Christian

Elliot

Fredrik

Matheo

Oliver

Niklas

Ingar

Edgar

Martinius

Conrad

Mikkel

Michael

Elsker Matheo, men det er mye brukt nå....

Hi

Skrevet

Å Egil var fint💙 Fører det på min egen liste😂 Her er min liste hi: Jacob, Even, Oliver, Olav , Eskild, Ole, Åsmund, Johan, Johannes og Aleksander 💙

Åsmund er knallfint!!!

Anonymous poster hash: b2203...d7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...