tvkrus Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 Jentungen er født 10uker før termin. Var langt unna klar for å start på skolen som 5,5åring. Men fikk ikke utsetelse. Har vært på mange møter og timer til div folk. Fikk dysleksi påvist. Vi har prioritert skole og lekser og ettervert har hun to dager med fritidaktivitet. Hu begynte i 8kl i høst. Valgte selv tysk. Idag var vi på Ansvargruppemøte/kontaktlærermøte. Fortalte hu selv at hu ikke trengte skolebøkene på cd lenger. Hu ligger på 5 og 6 i alle fag utenom Norsk og Engelsk. På siste tysk prøve fikk hu 5+. Hu har lagt mye tid og krefter på å lære. Kjempemorsomt at hun lykkes. Jeg skrev dette for jeg vet det er mange som sliter med lærevansker. Ikke gi opp plutselig løsner det.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 Så bra! Godt jobbet, av både barn og foreldre. Søskenbarnet mitt har alvorlig dysleksi, men har likevel tatt en doktorgrad. Anonymous poster hash: 07ff3...e81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå