Gå til innhold

Tredemølle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å trimme bort barselflesket. Har bestemt meg for å kjøpe tredemølle, men er noe blank på hva som er bra. Er det noen som vet om en bra en eller vet hva jeg burde se etter? Evt styre unna.

Anonymous poster hash: 157bb...6a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å løpe på tredemølle er ekstremt kjedelig hvis du ikke løper kortintervaller. For at du skal få brukt den er det derfor veldig viktig at den kan plasseres slik at du ser TV greit og at den ikke bråker så mye at du ikke høre lyden.

Når du løper på mølla har du heller ikke luftmotstand. Du blir derfor lett varmere enn om du løper ute. En god vifte bør derfor være obligatorisk.

Anonymous poster hash: 4304f...21f

Skrevet

Jeg vil mye heller anbefale deg å løpe ute, mye bedre enn på en mølle. På mølla blir det fort kjedelig. Jeg elsker selv å løpe ute og gleder meg til graviditet og bekken plager er over sånn at jeg kan dra på løpe tur igjen :)

Anonymous poster hash: 4dcb3...80c

Skrevet

Jeg har tredemølle, casall er merket. Kostet ca 10000.

Jeg brukte den til samme formål som deg, og den har funket som bare det. I løpet av det siste året har jeg brukt den ca fire ganger i uken og gått ned 17 kg. Nå løper jeg imidlertid mest ute og er veldig glad i det. Men jeg "konkurrerer" fint mot meg selv på mølla😀

Anonymous poster hash: 9cbfa...2a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...