Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 Vi er på utkikk etter en ekstrabil. Vi har to små jenter der begge sitter bakovervendt i to og tre år til. Er det noen her som har Opel Corsa, Peugeot 208, Renault Clio, Nissan Leaf, VW polo, VW Golf eller lignende her? Vi må tidvis ha mannens datter i forsetet og, men hun sitter forovervendt og er seks år. Kjøringen det er snakk om er kun til og fea bhg og skole som ligger tre km unna. Anonymous poster hash: e3415...af7
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 Jeg har en Suzuki Swift og elsker den til sånn småkjøring. Den har firehjulsdrift, kommer frem overalt på allslags føre og bruker nesten ikke bensin i det hele tatt. Superfornøyd med den... Men har bare to forovervendte seter i den da, mine jenter var 4 og 6 år da jeg kjøpte den og da ble det beltestoler på begge. Anonymous poster hash: 811e2...ffb
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #3 Skrevet 23. mai 2016 Leaf er ikke en liten bil! Den er faktisk ganske stor. Har hatt corsa. Måtte sette ungen inn gjennom bakluka. Men det var tredørs, da. Kan ikke ha tredørs med bakovervent sete egentlig... Anonymous poster hash: a8072...7db
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #4 Skrevet 23. mai 2016 Takk for svar dere. Ingen fler med synspunkter ang biler og barn? Hi Anonymous poster hash: e3415...af7
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #5 Skrevet 23. mai 2016 Har Ford Fiesta, hadde to bakovervendte stoler i den lenge. Anonymous poster hash: 3053a...0fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå