Gå til innhold

Når leger din 9-10 åring seg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3.klassingen (9 år) er i seng klokken 20 og leser litt på sengen, hun er kveldstrøtt så hun sover gjerne innen 20.15, senest 20.30

Anonymous poster hash: 4a0bb...760
Skrevet

10 år. Legger seg rundt 21. Ofte senere.Sovner som regel ikke før 22. Hatt mindre behov for søvn enn jevngamle fra han var baby.

Står opp kl 7.

Anonymous poster hash: de69e...a84
Skrevet

Takk for at du forstod leger = legger

20 her også, men synes det virker litt tidlig

Skrevet

Minste er 8 1/2 år. Legger seg 20.30. Får lese 15 min. Får ikke utvidet leggetid neste skoleår heller.

Eldste ble nettopp 11 år. Legger seg 20.45. Får lese 15 min på senga. Heller ikke han får utvidet leggetid nå før neste vår.

Skrevet

10 år - 5. klasse - legger seg 20 og kan ligge og lese en times tid. Han kommer til å ha den leggetiden til han begynner i 7. klasse. (Det hadde broren også...)

Anonymous poster hash: f6ed5...0df
Skrevet

Min på 10 legger seg mellom 20.30 og 21, og leser ca en halvtime.

Skrevet

Min som blir ti i år legger seg km 21. Han har ikke et stort søvnbehov. Sovner som regel ikke før 22.

Skrevet

Kl åtte. Leser til halv ni.

Anonymous poster hash: 6625f...ab7

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer an på hvilken dag det er. På dager uten trening legger de seg til 21. De er 8 og 11

Skrevet

Fjerdeklassing som fyller 10 i sommer: legger seg innen 20.30. Men noen ganger blir det senere pga treninger og kamper. Må opp 6.30 på skoledager.

Anonymous poster hash: 679d3...f32

Skrevet

Legger seg ca 21.30-22. Sovner ikke før tidligst 22.30. Hun er et skikkelig b-menneske!

Skrevet

10 oæår og 4.klasse. Jeg prøver å få til at hun er i seng mellom 20.15 og 20.30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...