Gå til innhold

Kjenner du noen? En undersøkelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si at jeg var på jakt, kjenner du noen som passer? 

Jeg er på jakt etter en som kan passe sammen med meg. Jeg alltid fått høre at jeg er veldig smart, ærlig,  pen og morsom.

Han jeg er på jakt etter må også være det samme: smart, snill, kjekk og morsom. 

Noen som hadde hatt en å foreslå, en du kjenner? (bror, kamerat, kollega, nabo ....)

Hadde vært gøy å høre hvor mange slike ledige eksemplarer det finnes i Norge for øyeblikket :) 

Anonymous poster hash: 58e1e...b74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si uten å kjenne deg. Jeg vet ikke hvordan din væremåte er eller noe..

Anonymous poster hash: 789b4...892

Skrevet

Jeg kjenner er par menn som er sånn, men de er selvfølgelig opptatt.

Jeg måtte tenke godt over dette, og kom til at jeg faktisk ikke kjenner noen single som dekker alle kravene dine.

Anonymous poster hash: 878b1...27c

Skrevet

Umulig å si uten å kjenne deg. Jeg vet ikke hvordan din væremåte er eller noe..

Anonymous poster hash: 789b4...892

Ærlig, pen, høy iq og glad i å le. Vet det er lite å basere seg på, men kom gjerne med de du har uansett :)

HI

Skrevet

Jeg tenkte på en kamerat av meg med en gang. Om han er pen er jo vanskelig å si, vi er jo veldig forskjellig, men jeg synes han er attraktiv. I tillegg til det andre du nevner. Han er også singel og jeg tror rett og slett det er fordi han er litt sær. Og han trives meget godt i eget/kompisers selskap. Gjøre sine ting liksom. Han ønsker seg ikke barn heller.

Skrevet

Alder?

Kjenner supre single menn på 23 og 60 lissom, men ingen i midten..

Anonymous poster hash: ff390...236

Skrevet

Umulig å si. Du er svært stereotyp i din beskrivelse av deg selv.

Anonymous poster hash: 91b5b...27a

Skrevet

Hvordan smart? Bok smart eller parktisk smart? Livserfarings smart? Alder? 

Skrevet

Kan ikke komme på en eneste singel mann jeg kjenner som kan oppfylle de kriteriene. De fleste er sære, tjukke eller opptatt.

Anonymous poster hash: b5a76...4fd

Skrevet

Jeg skriver sikkert på en noe kvalmende måte om meg selv, men det er slik jeg blir beskrevet. Alltid best på skolen i alle fag. I tillegg blir jeg beskrevet som pen. Kan gjerne lyve og si at jeg er middels for å tilfredstille "jantelov" elskerne.

Jeg er i slutten av 30-årene.

Tok med det med intelligens, fordi jeg bare ikke takler å være sammen med menn som ikke forstår så mye, de enkle og litt barnslige. Jeg orker ikke være den som tenker ut og forstår alt, før mannen hele tiden. Mange gang irriterer jeg meg over at jeg stort sett kan gjøre alt selv, for jeg gjør det bedre enn mennene. I de forhold jeg har hatt, er det jeg som har gått så jeg er nok tålig grei å leve sammen med...  

Egentlig lurer jeg bare på hvor mange menn i en slik kategori finnes der ute? Selv sliter jeg med å finne slike til og med blant gifte. (IKKE det at jeg ønsker en gift mann, men dersom de var ledige selvsagt!)

Skrevet

Min kjære-but a little too late😉

Flere av hans venner også, men de er ikke single da.

MIN erfaring er at disse mennene også er veldig lojale slik at du nesten må satse kortene på at ei dust av ei kjerring har forlatt ham.

Men, ja, de finnes👌🏽❤️

Skrevet

Jeg skriver sikkert på en noe kvalmende måte om meg selv, men det er slik jeg blir beskrevet. Alltid best på skolen i alle fag. I tillegg blir jeg beskrevet som pen. Kan gjerne lyve og si at jeg er middels for å tilfredstille "jantelov" elskerne.

Tok med det med intelligens, fordi jeg bare ikke takler å være sammen med menn som ikke forstår så mye, de enkle og litt barnslige. Jeg orker ikke være den som tenker ut og forstår alt, før mannen hele tiden. Mange gang irriterer jeg meg over at jeg stort sett kan gjøre alt selv, for jeg gjør det bedre enn mennene. I de forhold jeg har hatt, er det jeg som har gått så jeg er nok tålig grei å leve sammen med...

Egentlig lurer jeg bare på hvor mange menn i en slik kategori finnes der ute? Selv sliter jeg med å finne slike til og med blant gifte. (IKKE det at jeg ønsker en gift mann, men dersom de var ledige selvsagt!)

Jeg er sikker på du både er pen og smart. Det er lov å tenke det om seg selv. Men jeg tror kanskje du har uvanlig høye tanker om deg selv når du ikke treffer en eneste mann som matcher deg - gift eller ugift. Jeg ser også på meg selv som både pen og smart, og synes jeg møter flotte, spennende attraktive mennesker hele tiden, både kvinner og menn egentlig. Men så er også mannen min høy, mørk, dritsmart og brennheit 😜 Eller kanskje du går feil steder/har feil jobb/bor feil sted....?

Skrevet

Jeg er sikker på du både er pen og smart. Det er lov å tenke det om seg selv. Men jeg tror kanskje du har uvanlig høye tanker om deg selv når du ikke treffer en eneste mann som matcher deg - gift eller ugift. Jeg ser også på meg selv som både pen og smart, og synes jeg møter flotte, spennende attraktive mennesker hele tiden, både kvinner og menn egentlig. Men så er også mannen min høy, mørk, dritsmart og brennheit Eller kanskje du går feil steder/har feil jobb/bor feil sted....?

Ja, jeg har kanskje høye forventninger her, og det vet jeg jo siden jeg legger det frem slik. Enslige menn er det jo en del av, men kjenner du /eller andre lesere her inne noen som er ledige og "gode funn"? Noen du selv kunne vært sammen med dersom du var ledig? 

Skrevet

Ingen som er ledige på markedet, de som passer til den beskrivelsen er opptatt...

Kjenner egentlig ikke så mange single menn, de få jeg kjenner er "rare". Bor to stykker i gata her, ene er alkoholiker, andre er ufør pga psyke og veldig feit.

Anonymous poster hash: e07f5...fbe
Skrevet

Ingen som er ledige på markedet, de som passer til den beskrivelsen er opptatt...

Kjenner egentlig ikke så mange single menn, de få jeg kjenner er "rare". Bor to stykker i gata her, ene er alkoholiker, andre er ufør pga psyke og veldig feit.

Anonymous poster hash: e07f5...fbe

Ikke særlig oppløftende, nei.  

Skrevet

Ja, jeg har kanskje høye forventninger her, og det vet jeg jo siden jeg legger det frem slik. Enslige menn er det jo en del av, men kjenner du /eller andre lesere her inne noen som er ledige og "gode funn"? Noen du selv kunne vært sammen med dersom du var ledig?

Nei, trå fase altså! Vi er på samme alder og akkurat nå er alle gift og ingen skilt ennå...

Skrevet

Jeg kjenner en. Grunnen til at han er singel er nok fordi han er en veldig følsom person. Når han blir forelsket går han inn i det med hud og hår. Han føler at han har møtt kvinnen i sitt liv og at hun er den rette. Dette ser ut til å skremme bort damene etter relativt kort tid. Veldig synd, men jeg skjønner det på en måte.

Håper han etter hvert finner ei som er litt likesinnet. Som ikke føler at han kveler henne med sin hengivenhet, men setter pris på den. Hun som får han, får en trofast mann, som vil kunne gjøre hva som helst for henne.

Anonymous poster hash: e92a4...523

Skrevet

Vi som er skikkelig smarte, det er vi som kapret disse mennene du søker allerede på vgs. 😉

Anonymous poster hash: 6f353...cd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...