Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 Jeg er 42 år, og har stort sett alltid tenkt at folk får kle seg i det de vil selv. Det tenker jeg egentlig fortsatt. Men nå er jeg kommet dit at jeg føler jeg ikke kan gå i hva som helst lenger. Det bør være litt "voksen" stil, samtidig som det ikke er kjerringtøy. Jeg synes Lindex og Kappahl har noe fint, men her er også en stil for godt voksne damer. HM er jo også bankers. Hvor handler dere damer klær? Anonymous poster hash: ed50f...4e5
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 Zalando Anonymous poster hash: e07d3...8b8
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #4 Skrevet 23. mai 2016 Anonym bruker, on 23 May 2016 - 14:18, said: xxl Anonymous poster hash: f936e...ba8 Men det er jo bare sportstøy? Anonymous poster hash: ed50f...4e5
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #5 Skrevet 23. mai 2016 Men det er jo bare sportstøy? Anonymous poster hash: ed50f...4e5 Ja, mer eller mindre. Det er veldig mye som ikke er treningstøy, men mer fritidstøy. Det er det jeg går mest i. Anonymous poster hash: f936e...ba8
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #6 Skrevet 23. mai 2016 Ja, mer eller mindre. Det er veldig mye som ikke er treningstøy, men mer fritidstøy. Det er det jeg går mest i. Anonymous poster hash: f936e...ba8 Jeg og. Hva slags tøy tenker du på hi? Du er 40, ikke 80 Anonymous poster hash: d1f02...927
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #8 Skrevet 23. mai 2016 Jeg er 42 år, og har stort sett alltid tenkt at folk får kle seg i det de vil selv. Det tenker jeg egentlig fortsatt. Men nå er jeg kommet dit at jeg føler jeg ikke kan gå i hva som helst lenger. Det bør være litt "voksen" stil, samtidig som det ikke er kjerringtøy. Jeg synes Lindex og Kappahl har noe fint, men her er også en stil for godt voksne damer. HM er jo også bankers. Hvor handler dere damer klær? Anonymous poster hash: ed50f...4e5 HM bankers? Ja, hvis man støtter slavearbeid, så. Gjelder forsåvidt de andre kjedene også. Anonymous poster hash: 8e0f3...603
*Miss Marple* Skrevet 23. mai 2016 #9 Skrevet 23. mai 2016 Kjøper mye på Zalando og litt på Vero Moda, Zara, HM og Kappahl. Og ellers små nisjebutikker. Er nok ganske safe i stilen. Jeg syns ikke alderen setter så store begrensninger på hvilke stil man har, så lenge det dekker det de skal. Jeg har opplevd at min datter og min mor kjøpte samme bluse uten at den såg feil ut på noen av dem.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #10 Skrevet 23. mai 2016 HM bankers? Ja, hvis man støtter slavearbeid, så. Gjelder forsåvidt de andre kjedene også. Anonymous poster hash: 8e0f3...603 Kan ikke du gå og tenne et lys, eller noe? Anonymous poster hash: 7f326...8b4
Havhesten Skrevet 23. mai 2016 #11 Skrevet 23. mai 2016 (endret) HM bankers? Ja, hvis man støtter slavearbeid, så. Gjelder forsåvidt de andre kjedene også. Anonymous poster hash: 8e0f3...603 Her kan dere se hvem som er åpne på hvor og hvordan de produserer klær: http://vrengkleskjedene.framtiden.no Når det kommer til HI's spørsmål, må jeg si jeg heller kjøper noe dyrere klær av god kvalitet enn hauger fra billigkjedene. Bruuns Bazar, Filippa K, Baum und Pferdgarten, Malene Birger, Martin Margiela mm. Du kan finne plagg som varer minst 10 år, så det er vel verdt det. Lykke til! Endret 23. mai 2016 av Havhesten
Havhesten Skrevet 23. mai 2016 #12 Skrevet 23. mai 2016 Kan ikke du gå og tenne et lys, eller noe? Anonymous poster hash: 7f326...8b4 Er du komfortabel med at en 9-åring som tjener 4 kroner døgnet, og som må gå med bleie fordi de ikke har tid til å gå på do, syr T-skjorten din som koster 29.90? Bruk et par av hjernecellene dine og et gram av empatien din (om du har noen) til å tenke over at det er vi - vi i den vestlige rike, overpriviligerte delen av verden som har makt til å stoppe slikt slavearbeid!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. mai 2016 #14 Skrevet 23. mai 2016 Sjekk ut Anna Field på Zalando
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #15 Skrevet 23. mai 2016 Jeg er snart førti og har begynt å gå i mye penere og dyrere klær enn jeg gjorde tidligere. Føler det passer bedre egentlig. Og har en mer anstendig look. Men utenom det har jeg ikke endret stil. Syns det passer godt for meg. Pleier å handle på zalando premium, når det er salg. Anonymous poster hash: 5aaf3...97e
SuperFries Skrevet 23. mai 2016 #16 Skrevet 23. mai 2016 Zara, Match og lokale butikker med en noe mer voksen stil. Ikke disse flagrende klærne for voksne, men stilige klær med flotte snitt. Må alltid prøve klærne før jeg kjøper de, så kjøper aldri på nett.
kråkemamma Skrevet 23. mai 2016 #17 Skrevet 23. mai 2016 Hva med me&i? Supergode klær http://www.meandi.com/nb-no
Chupa chups Skrevet 23. mai 2016 #18 Skrevet 23. mai 2016 Sats på kvalitet, klær med klassisk snitt og gode naturmaterialer (lin, ull, silke). Dessuten har hårfrisyre alt å si. Jeg kjenner damer som klipte seg i 'kjerringfrisyre' i en alder av 32. De ble fort gamle. Så pass på å ha flott hår og klassisk klesstil. Da blir du evig fin 😊
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #19 Skrevet 23. mai 2016 Kan ikke du gå og tenne et lys, eller noe? Anonymous poster hash: 7f326...8b4 Å, så tøft å gi faen i at folk dør mens de syr de tragiske klærne dine! Anonymous poster hash: 015b1...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå