Gå til innhold

Dere som er 40 år og oppover! Kleskoder..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 42 år, og har stort sett alltid tenkt at folk får kle seg i det de vil selv. Det tenker jeg egentlig fortsatt. Men nå er jeg kommet dit at jeg føler jeg ikke kan gå i hva som helst lenger.

 

Det bør være litt "voksen" stil, samtidig som det ikke er kjerringtøy. Jeg synes Lindex og Kappahl har noe fint, men her er også en stil for godt voksne damer. HM er jo også bankers.

 

 

Hvor handler dere damer klær? Anonymous poster hash: ed50f...4e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zalando



Anonymous poster hash: e07d3...8b8
Skrevet

xxl



Anonymous poster hash: f936e...ba8
Skrevet

Anonym bruker, on 23 May 2016 - 14:18, said:

xxl

 

 

Anonymous poster hash: f936e...ba8

Men det er jo bare sportstøy? Anonymous poster hash: ed50f...4e5
Skrevet

Men det er jo bare sportstøy? Anonymous poster hash: ed50f...4e5

Ja, mer eller mindre. Det er veldig mye som ikke er treningstøy, men mer fritidstøy. Det er det jeg går mest i.

 

Anonymous poster hash: f936e...ba8

Skrevet

 

Ja, mer eller mindre. Det er veldig mye som ikke er treningstøy, men mer fritidstøy. Det er det jeg går mest i.

 

Anonymous poster hash: f936e...ba8

 

Jeg og. Hva slags tøy tenker du på hi? Du er 40, ikke 80

 

Anonymous poster hash: d1f02...927

Skrevet

Zara.

Skrevet

Jeg er 42 år, og har stort sett alltid tenkt at folk får kle seg i det de vil selv. Det tenker jeg egentlig fortsatt. Men nå er jeg kommet dit at jeg føler jeg ikke kan gå i hva som helst lenger.

 

Det bør være litt "voksen" stil, samtidig som det ikke er kjerringtøy. Jeg synes Lindex og Kappahl har noe fint, men her er også en stil for godt voksne damer. HM er jo også bankers.

 

 

Hvor handler dere damer klær? Anonymous poster hash: ed50f...4e5

 

 

HM bankers? Ja, hvis man støtter slavearbeid, så. Gjelder forsåvidt de andre kjedene også.

 

Anonymous poster hash: 8e0f3...603

Skrevet

Kjøper mye på Zalando og litt på Vero Moda, Zara, HM og Kappahl. Og ellers små nisjebutikker. Er nok ganske safe i stilen.

 

Jeg syns ikke alderen setter så store begrensninger på hvilke stil man har, så lenge det dekker det de skal. Jeg har opplevd at min datter og min mor kjøpte samme bluse uten at den såg feil ut på noen av dem.

Skrevet

 

HM bankers? Ja, hvis man støtter slavearbeid, så. Gjelder forsåvidt de andre kjedene også.

 

Anonymous poster hash: 8e0f3...603

Kan ikke du gå og tenne et lys, eller noe?

 

 

Anonymous poster hash: 7f326...8b4

Skrevet (endret)

 

HM bankers? Ja, hvis man støtter slavearbeid, så. Gjelder forsåvidt de andre kjedene også.

 

Anonymous poster hash: 8e0f3...603

 

Her kan dere se hvem som er åpne på hvor og hvordan de produserer klær:

http://vrengkleskjedene.framtiden.no

 

Når det kommer til HI's spørsmål, må jeg si jeg heller kjøper noe dyrere klær av god kvalitet enn hauger fra billigkjedene. Bruuns Bazar, Filippa K, Baum und Pferdgarten, Malene Birger, Martin Margiela mm. Du kan finne plagg som varer minst 10 år, så det er vel verdt det.

 

Lykke til!

Endret av Havhesten
Skrevet

Kan ikke du gå og tenne et lys, eller noe?

 

 

Anonymous poster hash: 7f326...8b4

 

Er du komfortabel med at en 9-åring som tjener 4 kroner døgnet, og som må gå med bleie fordi de ikke har tid til å gå på do, syr T-skjorten din som koster 29.90? Bruk et par av hjernecellene dine og et gram av empatien din (om du har noen) til å tenke over at det er vi - vi i den vestlige rike, overpriviligerte delen av verden som har makt til å stoppe slikt slavearbeid!

Skrevet

Sjekk ut Anna Field på Zalando

Skrevet

Jeg er snart førti og har begynt å gå i mye penere og dyrere klær enn jeg gjorde tidligere. Føler det passer bedre egentlig. Og har en mer anstendig look. Men utenom det har jeg ikke endret stil. Syns det passer godt for meg. Pleier å handle på zalando premium, når det er salg.

 

Anonymous poster hash: 5aaf3...97e

Skrevet

Zara, Match og lokale butikker med en noe mer voksen stil. Ikke disse flagrende klærne for voksne, men stilige klær med flotte snitt. Må alltid prøve klærne før jeg kjøper de, så kjøper aldri på nett.

Skrevet

Sats på kvalitet, klær med klassisk snitt og gode naturmaterialer (lin, ull, silke).

 

Dessuten har hårfrisyre alt å si. Jeg kjenner damer som klipte seg i 'kjerringfrisyre' i en alder av 32. De ble fort gamle. Så pass på å ha flott hår og klassisk klesstil. Da blir du evig fin 😊

Skrevet

Kan ikke du gå og tenne et lys, eller noe?

 

 

Anonymous poster hash: 7f326...8b4

 

 

Å, så tøft å gi faen i at folk dør mens de syr de tragiske klærne dine!

 

Anonymous poster hash: 015b1...b43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...