Gå til innhold

Jeg er så lei av å ha angst!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med angst over mange år. Har kompleks PTSD. Jobber hardt i terapi for å integrere traumeminner..

Presset meg til å jobbe fordi jeg vil kjenne mestring, utfordrer meg, er i fysisk aktivitet, gjør yoga, eksponerer meg for ting jeg er redd for... Angsten er der hele tiden....

Jeg vil bare være "frisk"! Er så lei av angst nå!!!

Dagens utblåsning......

Anonymous poster hash: 229fa...d54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg! Du kan være utrolig stolt som utfordrer deg selv. Det er ikke lett! Og jeg skjønner så godt frustrasjonen din. Har det slik jeg også. Er redd for å falle utenfor arbeidslivet, så jeg presser meg til å jobbe. Dessverre er livskvaliteten så som så pga det, men jeg har liksom ikke tro på at jeg noensinne blir kvitt angsten helt.

Anonymous poster hash: 22543...3c2

Skrevet

Våkna dyvåt av svette i natt og starta full av angst. Skjønner hva du mener! Angst er no dritt ! Må bare jobba på og leve med den.

Skrevet

Jeg lurer på om jeg er i ferd med å utvikle angst jeg og.

Jeg er nylig kommet tilbake i jobb etter permisjon, og jeg virkelig hater det. Jeg likte jobben før, men nå har jeg en uforklarlig vond klump i magen som ikke går bort. Jeg gruer meg intenst dagen før jeg starter jobbperiode, og leter etter unnskyldninger for ikke å dra. Er dette begynnende angst?

Anonymous poster hash: bb1d9...c32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...