Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 Føler det er blitt nesten status å ikke forbruke så mye lenger. Tenker på Londonturer for å handle og selvfølgelig for å oppleve ting, folk drar da fremdeles på dette? Er ikke handleturer en del av kosen på ferier, er det for meg i hvert fall.. Anonymous poster hash: 9ccb8...60f
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 Jeg var i alle fall nettopp i London og det ble en del shoping også 😃👍 Anonymous poster hash: 4ebef...300
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #3 Skrevet 23. mai 2016 Å shoppe for å shoppe er lavstatus og harry, ja. Å kjøpe kvalitetsprodukter du faktisk har bruk for er inn. Anonymous poster hash: db79b...ac8
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #4 Skrevet 23. mai 2016 Anonym bruker, on 23 May 2016 - 13:07, said: Å shoppe for å shoppe er lavstatus og harry, ja. Å kjøpe kvalitetsprodukter du faktisk har bruk for er inn. Anonymous poster hash: db79b...ac8 Det kommer an på hvem du spør. Jeg synes det er harry med de som handler dyre ting for statusen. Veldig mange hjem er jo klin like nå, med de samme pyntetingene. Det er harry det. Anonymous poster hash: 2020f...304
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #5 Skrevet 23. mai 2016 Men hvem kan med hånden på hjertet si at de bare kjøper ting de trenger. Hva med alle grundere, de som starter opp nisjebutikker ol om ingen kjøper noe. Anonymous poster hash: 9ccb8...60f
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #6 Skrevet 23. mai 2016 Men hvem kan med hånden på hjertet si at de bare kjøper ting de trenger.Hva med alle grundere, de som starter opp nisjebutikker ol om ingen kjøper noe. Anonymous poster hash: 9ccb8...60f De kan skaffe seg en nyttig jobb i steden. Anonymous poster hash: db79b...ac8
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #7 Skrevet 23. mai 2016 De kan skaffe seg en nyttig jobb i steden. Anonymous poster hash: db79b...ac8 Ja det kan du si, men noen må starte opp egne ting. Alle kan ikke jobbe i offentlig sektor. For at noen skal kunne starte opp noe, må noen kjøpe det de tilbyr. Anonymous poster hash: 9ccb8...60f
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #8 Skrevet 23. mai 2016 Ja det kan du si, men noen må starte opp egne ting. Alle kan ikke jobbe i offentlig sektor. For at noen skal kunne starte opp noe, må noen kjøpe det de tilbyr. Anonymous poster hash: 9ccb8...60f Hvis det de tilbyr ikke er noe det er etterspørsel etter har ikke bedriften livets rett. Anonymous poster hash: db79b...ac8
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #9 Skrevet 23. mai 2016 Jeg tror folk flest har fått øynene opp for baksiden av konsumeringen vi i vesten holder på med. Belyste mennesker tror jeg har bedre verdier enn å løpe rundt å shoppe ting de ikke trenger. Så ja, jeg tror det er litt sett ned på. Anonymous poster hash: 435cd...b3f
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #10 Skrevet 23. mai 2016 Åh, det finnes da ikke noe bedre enn å samle noen venninner, og ta en shoppingdag Eller å ta en tur til London eller Paris, og shoppe litt. Det er jo fantastisk! Harry? Nei! Nå må vi faen meg slutte å stemple alt rundt oss. Anonymous poster hash: 618b2...b15
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #11 Skrevet 23. mai 2016 Før: Jeg hadde svart belte i shopping og har kjøpt utallige ting som ikke jeg har bruk for, og som jeg ikke ble lykkerligere av. Shoppa også i London og New York. Nå: Shopping er ut. Jeg kan godt dra på tur, men nå er jeg lei de fleste tradisjonelle butikkene og jeg handler i bruktbutikker, vintage eller har fokus på andre ting som konserter eller god mat. Anonymous poster hash: aa1d5...878
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå