Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 har kjærlighetssorg over en gammel flamme. Uff!! For åtte år siden, så holdt jeg på med en mann (av og på i tre år)- jeg var veldig ung, og han var noe innesluttet. Vi slet med kommunikasjonen og det ble aldri noe mere. Jeg måtte tilslutt droppe hele fyren, og heller satse på han jeg har nå. Han jeg har nå er verdens snilleste mann egentlig. Men det er null kjemi her. Null sex.. Han har mye mindre behov enn meg, og han er initiativfattig hva gjelder det meste. Jeg harfått veldig nok nå! Etter utallige samtaler og initiativ fra min side, så blir det bare ikke bedre! Jeg gjorde det nærmest slutt med han for noen uker siden pgr av manglende seksuell oppmerksomhet. Jeg orker ikke å leve slik. Jeg er 27år, normalt attraktiv og det er mange menn som er intr. Jeg kjenner at jeg MÅ få litt skikkelig oppmerksomhet snart, og SEX!!! Ahh! Jeg har nå blitt bitter og sint på samboeren min, som viser meg så lite initiativ. Så jeg har nå sendt litt flørtende mld til xen. Og han sender like flørtende tilbake. Sier han har tenkt mye på meg årene som har gått osv. Problemet er at han har en forlovende og jeg og samboeren har et barn på 5mnd. Og SMELL sa det, og jeg fikk skikkelig kjærlighetssorg-følelse over han. Jeg er lei meg, jeg er deppa, jeg blir glad av å tenke på han. Og jeg har SÅ lyst til å treffe han igjen. Uff Hjelp... Anonymous poster hash: 19724...8b0
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 Du hadde nesten 7 år å finne ut av det før du ble gravid. Du forårsaker din egen kjærlighetssorg og vonde følelser ved å holde på på den måten. Dårlig gjort mot mannen din også. I barselperioden er det sjeldent det blir mye sex. Anonymous poster hash: 7f96b...4ae
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #3 Skrevet 23. mai 2016 Du hadde nesten 7 år å finne ut av det før du ble gravid. Du forårsaker din egen kjærlighetssorg og vonde følelser ved å holde på på den måten. Dårlig gjort mot mannen din også. I barselperioden er det sjeldent det blir mye sex. Anonymous poster hash: 7f96b...4ae Nå er det vanligvis kvinnen det står på. De fleste menn har like mye lyst i kvinnens barselperiode som ellers. Anonymous poster hash: 8df04...4f1
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #4 Skrevet 23. mai 2016 Nå er det vanligvis kvinnen det står på. De fleste menn har like mye lyst i kvinnens barselperiode som ellers. Anonymous poster hash: 8df04...4f1 Det hadde ikke mannen min. Men det skyldtes dårlig søvn og kolikk og mye forskjellig. Lysten kom tilbake for fult og nå to år etterpå har vi masse sex Anonymous poster hash: 7f96b...4ae
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #5 Skrevet 23. mai 2016 Det har vært lite og dårlig sex i de siste 7 årene. Jeg har prøvd alt. Men så er jeg jo glad i fyren også. Og har jo hatt evige drømmer og tanker om at det skal forandre seg. Som sagt, han er jo veldig snill og romantisk. Men jeg trenger mere. Jeg valgte å få barn med han fordi jeg har et evig håp. Også vet jeg at jeg nå har gitt datteren min en snill og god pappa uansett utfallet av dette. Og xen min ville ikke ha flere barn (han har ei fra før) Og nå tenker jeg at: Jeg må bare få de barna jeg skal ha med denne mannen her nå, også gå tilbake til xn, og leve lykkelig i alle våre dager.. Ja, SUPER egoistisk av meg. Både ovenfor samboeren og ikke minst barn(a).... Uff, jeg er så lost Skulle bare ønske jeg kunne blitt lykkelig her jeg er. Det hadde vært enklest av alt. hi Anonymous poster hash: 19724...8b0
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #6 Skrevet 23. mai 2016 Ingen råd? Anonymous poster hash: 19724...8b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå