Gå til innhold

Hvor mye har mannen deres utbetalt i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

0,-

Anonymous poster hash: 1dd59...d59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Jeg synes han betaler veldig mye i bidrag, for vi har ikke sjans til å gi det samme beløpet til de andre ungene. Vi må rett og slett finne oss en billigere plass å bo, og da får ikke stebarnet eget soverom. Sånn er det bare. Det koster rett og slett for mye med 4 soverom (de to minste deler rom den dag i dag). Jeg synes det er rart at mor kan velge hvor mye hun vil jobbe, og at det medfører ekstra bidrag hvis hun ikke vil jobbe så mye (ingen sykdom eller noe).

Anonymous poster hash: 7102a...970

Her-lig-het! Du er kona til mannen og stemor til dette barnet. Du har overhode ingenting med med å blande deg inn i fordeling av tid, bidrag ect. Jeg er så mektig glad for at jeg ikke må forholde meg til en snurt og nesevis stemor! Takknemlig som dagen er lang. Jeg garanterer deg at dersom du ikke er veldig påpasselig med å skjule din frustrasjon rundt dette kommer stebarnet ditt til å merke det og trekke seg unna. Står det mellom deg og din manns barns lykke vil du aldri vinne den leken. Blir litt uvel.

Anonymous poster hash: cc681...fed

Skrevet

Ca 50.000

Jeg har det samme.

Anonymous poster hash: 23c7f...54e

Gjest Trøfler
Skrevet

Tror han får ca. 29–30 000 kr utbetalt. Jeg får 33 000 kr.

Skrevet

35 000kr

Anonymous poster hash: 52fe8...d0e

Skrevet

Ca.26000 kr og jeg ca 34000

Anonymous poster hash: 3ccc8...3a1

Skrevet

Han har mellom 60- og 70000. Har eget firma. I perioder mer. Jeg har 25000 utb. Leieinntekter på 12000. Så vi har romslig økonomi. Men absolutt ingen rundt oss har peiling på at vi sitter med over 100000 inn hver mnd. Har kun litt billån å betjene.

Anonymous poster hash: 3337e...99a

Skrevet

Vi har vel 56.000 utbetalt til sammen. Tror han her 29-31k, jeg har rundt 25-27

Anonymous poster hash: 31f6c...7f0

Skrevet

Her-lig-het! Du er kona til mannen og stemor til dette barnet. Du har overhode ingenting med med å blande deg inn i fordeling av tid, bidrag ect. Jeg er så mektig glad for at jeg ikke må forholde meg til en snurt og nesevis stemor! Takknemlig som dagen er lang. Jeg garanterer deg at dersom du ikke er veldig påpasselig med å skjule din frustrasjon rundt dette kommer stebarnet ditt til å merke det og trekke seg unna. Står det mellom deg og din manns barns lykke vil du aldri vinne den leken. Blir litt uvel.

Anonymous poster hash: cc681...fed

Las du i det hele tatt hva hun over skrev?! Syns hun har alltid grunn til å være frustrert!

Anonymous poster hash: e9736...953

Skrevet

13000 bare? Jeg har nettopp søkt om uføre. Håper jeg får mer enn det, men tror nok det er minstesats jeg får Er det så lite? Jeg får ung ufør i tillegg, har du det?

Anonymous poster hash: 9a930...740

Nei, jeg har ikke ung ufør. Jeg betaler også litt mye skatt, så får igjen en del nå i juni. Det er eneste måten jeg klarer spare på, har jeg lavere skattetrekk går pengene med i sluket og jeg sliter med å få handlet julegaver og slike ting. Nå får jeg igjen en del tusen på skatten og de brukes til litt dyrere innkjøp som jeg ikke klarer på den vanlige månedslønnen og til julegaver.

Minstesats for ung ufør mener jeg er drøye 19.000 i måneden minus skatt.

http://www.smartepenger.no/trygd/126-trygd/1203-uforetrygd

Anonymous poster hash: 27841...bb3

Skrevet

Det varierer veldig. Han har fast lønn på ca 25.000,- utbetalt med tillegg av provisjon. Det siste halve året for eks. har han fått utbetalt mellom 80.000,- og 170.000,- i mnd.

Anonymous poster hash: 86645...c32
Skrevet

Åj det er noen heftige lønninger i Norge :) viste folk tjente godt bare ikke så godt :)

Mannen tjener ca 24 000 og jeg har fra 14-21000 student og vikar.

Gleder meg til å bli ferdig studert :)

Anonymous poster hash: e4d35...9f2

Skrevet

Han har 23-24 tusen

Jeg ca 29 tusen

Anonymous poster hash: faad4...74c

Skrevet

Mannen: 11600kr

Jeg: 27000kr

Dette er utbetalt. Ikke så mye å juble over. Har huslån, billån, mye studielån og 3 barn.

Anonymous poster hash: 9803e...1d0

Skrevet

Etter skatt? Litt misvisende mtp gjeldsbyrde etc...

Mannen: 45.000kr

Jeg: 30.000kr

Pluss bonuser noen ganger i året

Anonymous poster hash: 56c61...728

Skrevet

58,000 utbetalt og jeg 31,000 er ikke rike ford... 😩

Anonymous poster hash: 4d8fa...d1b

Du klager over å tjene nesten 100.000 til sammen i mnd??

Anonymous poster hash: 9a49f...6b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...