Gå til innhold

Far skulle kle på til skolebilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og for en gangs skyld syns jeg faktisk at klærne hadde noe å si. Jeg er vanligvis ganske laidback med sånt. Men jeg hadde sendt med en genser i rød og svart, og glemte helt hvordan eksen matcher klær.. Han syns at grønn, grønn og grønn er finest sammen, selv om det er ulike nyanser. Eller blå, blå, blå. Eller rød, rød, rød....! Istedetfor å plukke opp den mørke fargen i genseren og ta på en mørk bukse, så tok han på en veldig rød bukse! I en helt annen nyanse! Barnet sitter der som en lysende nisse blant de andre barnas mer diskrè farger. Herlighet... Og verst av alt er jo at kombinasjonen ikke "er" barnet i det hele tatt. Nærbildene viser hvertfall ikke buksa :P

Anonymous poster hash: 0e23c...20f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og for en gangs skyld syns jeg faktisk at klærne hadde noe å si. Jeg er vanligvis ganske laidback med sånt. Men jeg hadde sendt med en genser i rød og svart, og glemte helt hvordan eksen matcher klær.. Han syns at grønn, grønn og grønn er finest sammen, selv om det er ulike nyanser. Eller blå, blå, blå. Eller rød, rød, rød....! Istedetfor å plukke opp den mørke fargen i genseren og ta på en mørk bukse, så tok han på en veldig rød bukse! I en helt annen nyanse! Barnet sitter der som en lysende nisse blant de andre barnas mer diskrè farger. Herlighet... Og verst av alt er jo at kombinasjonen ikke "er" barnet i det hele tatt. Nærbildene viser hvertfall ikke buksa :P

Anonymous poster hash: 0e23c...20f

Kombinasjonen er ikke deg mener du?

Tror du får litt medgang her :)

Barnet mitt kledde seg som regel selv når det gikk i bhg, altså barnet var seg selv... så ut som et lite sirkus, men akk så skjønn ;)

Anonymous poster hash: 13f59...3d8

Skrevet

Hvis barnet ikke er gammelt nok til å velge klærne selv eller si sin mening om klærne pappa fant fram,er han/hun neppe heller så opptatt av hva antrekket var på klassebildet...

Anonymous poster hash: 2a2e7...9c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...