Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med forrige baby var jeg på ultralyd i uke 12 og hun kunne se at det var en gutt da😊😀

Åååh!!! Så spennende👍😉 Vi tenker at vi vil prøve å se kjønn hvertfall ved OUL, men kanskje mulig allerede på den ved 12 uker da!!

Jeg har også termin 17 februar😊 Er 5+1 i dag og jeg har veldig lite symptomer. Jeg var så kvalm forrige svangerskap og jeg blir mer nervøs for hver dag som går og jeg ikker merker noe enda. Er redd for at det er noe galt siden jeg ikke er kvalm. Men det er fortsatt tidlig, men føler jeg har visst det så lenge nå. Tiden går så sakte! Håper bare at alt er bra med den lille i magen for den er så ønsket ❤️

Sååå koselig!!!

Jeg hadde kvalme et par dager rundt tiden jeg testa positivt, så forsvant den helt. Ble borte til starten av uke 6+noen dager - men nå har den vært nesten borte igjen i flere dager.. Merkelig, men jeg nyter det jo.. Men slik var det absolutt ikke ved forrige graviditet.. Da var jeg kvalm - konstant over flere uker.. Rart det skal variere sånn😜

Jeg slenger meg inn her; termin 16 februar - men jeg tror egentlig det er noen dager før..

6+1 idag, fredag skal jeg på tidlig ul for å sjekke hjertelyd og om det er 1 eller 2 bankende hjerter.. Har nemlig fått satt inn 2 blastocyst. 38 år. Biologisk mor til en 8-åring og fostermor til en fjortis :)

Endret av Solblommen

Annonse

Drister meg inn her, foreløpig termin 20. Februar. Andre gangs, men er 5 år siden sist så det føles litt som første selv om minnene kommer strømmende tilbake. Har mistet så mange ganger, men håper nå at spiren vil holde seg der den hører hjemme en goood stund fremover. Det virker i hvertfall som at vår lille blastospire har gravd seg godt ned. Ene dagen er jeg superkvalm og andre dagen dundrende hodepine, men er supertrøtt hver dag og nyter det til det fulle 😊 Ul om en uke så det blir spennende å se om alt er bra 💗

19 år fra Rogaland

Endelig etter SA i desember fikk vi positiv test igårb☺ Hvis alt går bra denne gang så blir det vårt første barn rundt 25 februar. ❤ har til nå vært veldig kvalm så håper ikke dette fortsetter 😥

Formen er veldig varierende. Går fort fra helt fin til ganske kvalm og dårlig til helt fin igjen. Har ferie og mulighet til å slappe litt av nå og prøver å ha litt rolige morgener så er spent på hvordan det blir når jeg begynner i jobb igjen om en uke 😁

• 2 uker senere...

Annonse

Var til legen igår igjen etter en del HCG prøver pga mange SA, EXU, store blødninger forrige sv.skap. Vært gravid 7 ganger, Har to barn, så blir tett fulgt opp av fastlege.

4 dager før ikm testet jeg positivt, dro til legen dagen etter og tok HCG. Den var på 82, 4+1 var den økt til 508, 5+0 økt til 4076 og igår 6+4 var den økt til 30385! så langt går det rett vei! har da termin 26.02.17 ifølge legen :) noen andre som har testet HCG? krysser fingrene for at det går rette veien denne gangen, so far, so good ❤️

Gratulerer til alle andre med termin i februar ❤️

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...