Gå til innhold

Termin Februar 2017❤️


DrømmenOmFlere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Da har det vist satt seg en liten spire i magen som ikke er planlagt i det hele tatt.

Har 2 jenter fra tidligere og kjæresten har ei fra før. Har termin rundt 2.feb om jeg ikke tar helt feil.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv tes for fem dager siden. Skal ta blodprøve i morgen for å sjekke hcg. Dette er ivf barn og termin ut ifra dette er 17. februar.

Min mann og jeg har fra før fire barn hvorav tre har blitt til "naturlig", mens nummer 4. og nå kanskje sistemann nr. 5 er med ivf.

 

Det har vært en tung og slitsom prosess med medisiner og klinisk planlegging. Ikke den mest romantiske måten å lage barn på, men vel vel.....

 

Vi hadde egentlig bestemt oss for at nr. 4 var sistemann da jeg måtte gjennom tre sorsøk før spiren satt. Ble spobtant gravid i høst og vi fant da ut at vi ikke var helt ferdig. Etter x antall ultralyder ble det helt sikkert at alt ikke var som det skulle og det var ikke noe hjerteslag. Fosteret var på størrelse med 5 uker selvom jeg skulle vært 9 uker på vei. Det var mistanke om blæremola (ikke spør meg hva dette er, for har fremdeles ikke helt skjønt det) og til og med snakk om fare for kreft....HJEEELLLP

 

Endte med utskrapning og påsølgende obduksjon av det som ble fjernet. Alt viste seg å være i orden med meg og vi fikk klarsignal.

 

Dette var litt om meg.

 

Håper nå at denne spiren klamrer seg fast for vi kommer ikke til å gå på et nytt forsøk. Dette var vårt forsøk nummer to i denne ivf-runden og det er virkelig helt utmattende.

 

Er uvel og kvalm om dagen. Supertrøtt, men ellers i fin form. Gudsjelov går tiden fort med fire andre barn som skal følges opp på fotball, skoleavslutninger mm.

 

Skal på tidlig ul om tre ukers tid for å sjekke hjerteslag da dette er en del av ivf-karusellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Jeg var hos legen på mandag og han ville ta ultralyd. Han sa at jeg er 5 uker på vei, det var ikke hjerte lyd enda. Da ble jeg forrvirret, for jeg er ganske sikker på at jeg er 6 uker på vei. Han mente at enten kom eggløsningen noen dager senere eller så har det slutta å utvikle seg. Jeg måtte ta 2 hcg prøver med 2 dagers mellomrom. Fikk svar på den første i går og den var på 29000! Er ikke det veldig høyt til å være 5 uker? Jeg får svar på om den har steget i morgen. Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Jeg var hos legen på mandag og han ville ta ultralyd. Han sa at jeg er 5 uker på vei, det var ikke hjerte lyd enda. Da ble jeg forrvirret, for jeg er ganske sikker på at jeg er 6 uker på vei. Han mente at enten kom eggløsningen noen dager senere eller så har det slutta å utvikle seg. Jeg måtte ta 2 hcg prøver med 2 dagers mellomrom. Fikk svar på den første i går og den var på 29000! Er ikke det veldig høyt til å være 5 uker? Jeg får svar på om den har steget i morgen. Spent!

Innvendig eller utvendig ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smerter og blødning inatt, slim og mørkt blod. Blør enda. Tviler på att dette her går vegen dessverre. 4 dager over IKM idag. Kjipt, men bra det skjer tidlig dersom det ikkje var meint å bli noke. Har bestilt fleire tester som kjem laurdag vil eg tru. Får litt meir svar då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smerter og blødning inatt, slim og mørkt blod. Blør enda. Tviler på att dette her går vegen dessverre. 4 dager over IKM idag. Kjipt, men bra det skjer tidlig dersom det ikkje var meint å bli noke. Har bestilt fleire tester som kjem laurdag vil eg tru. Får litt meir svar då.

Så kjipt. Blir godt for deg å få vite om du fremdeles er gravid eller ikke. Er usikker selv, men hvis det er en ma håper jeg det kommer ut så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt. Blir godt for deg å få vite om du fremdeles er gravid eller ikke. Er usikker selv, men hvis det er en ma håper jeg det kommer ut så fort som mulig.

Krysser fingrene for deg :) håper det berre var litt tidlig og at du får sjå ett bankande hjerte på UL snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortvarig glede for oss. Som forventa Ikke gravid på digitaltest idag. Men er glad for at eg no veit at vi kan bli gravide, sjølv om det er kjipt å miste. Lykke til til dokke andre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortvarig glede for oss. Som forventa Ikke gravid på digitaltest idag. Men er glad for at eg no veit at vi kan bli gravide, sjølv om det er kjipt å miste. Lykke til til dokke andre 😊

Det er en god motivasjon når slike ting skjer- opplevd det en gang vi også. Trist da, men på en måte også greit hvis det skjer så tidlig likevel.. Men lykke til videre👍😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å der... 6+2, kvalmen og trøttheten kommer snikende ja.. Ingen tvil lenger da😉 Litt plager tåler jeg altså, og de tre andre barna er såpas store så mor kan sove dupp på sofaen på ettermiddagen❤️👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 + 6 i dag, og BH har blitt tortur. Vanlig bh er stramt og ekkelt, bh uten spiler og padding er alt for slapt, slik at det gjør vondt å gå.

Dette går nok over etter hvert, men akkurat nå er det litt plagsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 + 6 i dag, og BH har blitt tortur. Vanlig bh er stramt og ekkelt, bh uten spiler og padding er alt for slapt, slik at det gjør vondt å gå.

Dette går nok over etter hvert, men akkurat nå er det litt plagsomt..

Åhh ja, det er sånn her også.. Værst å ta den av på kvelden, kjennes ut som de er "blå"😳 Men det er fint med sports-bh som ikke er for stram!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på ultralyd og fikk se ett bankende ❤️. Ble så letta! Og nå sa legen at han målte at jeg er 7 uker på vei, slik jeg trodde. Så vet ikke hvorfor vi ikke så ett bankende hjerte forrige uke, men det kan jo ha skjedd rett etter jeg var der. 0,9 cm var nurket mitt. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortvarig glede for oss. Som forventa Ikke gravid på digitaltest idag. Men er glad for at eg no veit at vi kan bli gravide, sjølv om det er kjipt å miste. Lykke til til dokke andre 😊

Uff så kjipt. Men da sitter spiren helt sikkert neste gang. Masse lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på ultralyd og fikk se ett bankende ❤️. Ble så letta! Og nå sa legen at han målte at jeg er 7 uker på vei, slik jeg trodde. Så vet ikke hvorfor vi ikke så ett bankende hjerte forrige uke, men det kan jo ha skjedd rett etter jeg var der. 0,9 cm var nurket mitt. ❤️

Så godt da!!❤️👍 Tenker du ble letta ja! Jeg har bestilt en ul i uke 12, fordi jeg er nysgjerrig på å se😉
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i februar :) Blir vår første sammen. jeg har en datter på 6 år fra før :) dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positiv for noen dager siden. Foreløpig termin 17. Februar 😄 spennende dette 😄 har to barn fra før 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt for ca én uke siden. Termin 20. februar 😊 Førstegangsgravid og spenningen er stor!

Endret av Saps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 17 februar😊 Er 5+1 i dag og jeg har veldig lite symptomer. Jeg var så kvalm forrige svangerskap og jeg blir mer nervøs for hver dag som går og jeg ikker merker noe enda. Er redd for at det er noe galt siden jeg ikke er kvalm. Men det er fortsatt tidlig, men føler jeg har visst det så lenge nå. Tiden går så sakte! Håper bare at alt er bra med den lille i magen for den er så ønsket ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...