Gå til innhold

Kjære dere, trenger synspunkter, er så redd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 7 år. Har nylig oppdaget en bulk ( innover) i hodeskallen. Skal ta ultralyd av hodet 23.juni. Hun har også inimmellom klaget over vondt i magen og kvalme, mest på morgen. Igår var det slik, bra i løpet av dagen, men kvalm idag også, dro ikke på skolen.

Nå har jeg vært så dum og googlet og ser at morgenkvalme forbindes med hjernesvulst. Jeg er så redd og bekymret nå. Fått time hos fastlegen kl. 15.30 idag, vet ikke hva jeg kan forvente av den.

Noen med beroligende ord til en angstfylt mamma.

Anonymous poster hash: 28a72...f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Buler både innover og utover i hodet er normalt. Skaller er ikke trill runde eller jevne, det normale er at de går litt ut og inn både her og der.

Vondt i magen og kvalme er også veldig vanlig hos barn, ofte uten at man finner noen klar grunn. Ofte føler man seg jo også verst om morgenen.

Det er veldig, veldig usannsynlig at din jente har hjernesvulst, det er tusen mer sannsynlige forklaringer på plagene hennes

Anonymous poster hash: ab0fa...b74
Skrevet

Magesmerter og morgenkvalme kan være magekatarr. Jeg hadde det når jeg var åtte. Var fryktelig dårlig og ekstremt morgenkvalm. Ble bedre utover dagen når jeg hadde mat i magen.

Anonymous poster hash: 46ab5...bec

Skrevet

Skjønner du er bekymret, Google er din verste fiende ! Ikke gjør det!

Mine barn kan ofte være kvalme på morgenen fordi de er sultne. Kjenner ikke forskjell på sult og kvalme.

Vent og se hva fastlegen sier.

Grusomt å være engstelig og redd for det kjæreste man har .

Lykke til i dag , klem

Skrevet

Har en kamerat som hadde hjernesvulst som tenåring og han hadde så sterke smerter i hodet at han satt bare og holdt hodet fast med hendene.

Han var også rasende, utrolig sint og lei seg.

Hodet verket så han ikke visste hvor han skulle gjøre av seg, vekttap og mistet fullstendig matlyst .

Han var ikke kvalm , bortsett fra cellegiften , selvfølgelig.

Skrevet

Googel er med på og lage symptomer og alt stemmer av symptomer. Du bygger på deg symptomer og du gjør saken enda større. 

Anonymous poster hash: a997f...869
Skrevet

Takk dere. Dere klarer å roe ned Angsten min litt. Det som er rart at hun nå er helt fin igjen, var ganske dårlig for en time siden. Vil til skolen. Merkelig at hun bli så dårlig og plutselig som ingenting har skjedd?

Anonymous poster hash: 28a72...f06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...