Gå til innhold

Gruer meg så til jobb i morgen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber sammen med ei som er lite ok og som bryter meg ned. Gruer meg så forferdelig mye til jobben i morgen:( Har nesten ikke tenkt på noe disse dagene som har gått. Synes det er så trist at ett menneske skal ødelegge så mye...

Anonymous poster hash: e5383...5be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun bryter deg ned er det fordi du tillater det.

Sier ikke at du selv er skyld i at du jobber med en hurpe men du må stå opp for deg selv og sette klare grenser.

Vet ikke om du har andre kollegaer du kan støtte deg på?

Ignorer henne som best du kan.

Hvordan bryter hun deg ned, hvilke kommentarer kommer hun med?

Kom med eksempler så kan vi hjelpe deg med måter å respondere på som får henne til å trekke seg unna.

Drittsekker forstår bare sitt eget språk så da får du lære deg det.

Tok meg mange år å lære det selv og nå er ingen slik mot meg.

Anonymous poster hash: d196b...52c

Skrevet

Det er ikke så viktig hva noen sier til deg, det viktigste er hvordan du velger å motta det ! :) Husk det i morgen.

Anonymous poster hash: 7a436...79f
Skrevet

Jeg har opplevd det samme selv. Det er helt grusomt. Jeg valgte å si i fra til sjefen og slutte i jobben.

Har alltid sett på meg selv som sterk og flink, men har nå lært at det nok er ytterst få som er immune mot mobbing. Det er lett å si at man ikke skal ta det innover seg, selv om det i og for seg er sant, men vi er tross alt mennesker, og vi er ikke laget av stein. Noen mennesker er grusomme, og min erfaring er at det er best å si ifra, og hjelper ikke det, så kom deg unna, og søk støtte hos folk som er glade i deg.

Anonymous poster hash: 2a7e8...42a

Skrevet

Da snakker du med sjefen eller verneombud evt begge

Anonymous poster hash: 72508...318

Skrevet

Min nærmeste kollega var slik, jeg sluttet.

Anonymous poster hash: 37e2f...9e4

Skrevet

Tusen takk for svarene. Jeg prøver fortvilt å ikke la det gå innpå meg, men jeg klarer ikke:/ Har gitt beskjed til sjefen, men disse to er svært nære venninner, så jeg vet ikke om det vil ha noe å si. Sjefen fungerer også som verneombud. HI

Skrevet

Har nesten ikke sovet i natt. Bare tenkt og tenkt på hvordan dagen i dag blir. Snart jobb. Sukk... HI

Skrevet

Dette har jeg null peiling på, men har i det hele tatt sjefen lov til å være verneombud?

Mtp at det like gjerne er mellom sjef og en ansatt en konflikt oppstår så er det jo tullete at det da er sjefen som er verneombudet.

Hi, hva med fagforeningen? Har sjefen din en sjef over seg igjen?

Dessverre kan folk bli syke av et dårlig arbeidsmiljø. Man kan få problemer med skulder/nakke grunnet anspenthet, magetrøbbel grunnet nervøsitet, man kan bli deprimert osv osv. Det er utrolig viktig med et godt arbeidsmiljø, så håper du finner en løsning på dette! Man skal ikke gå og grue seg til å dra på jobb, sånn skal det ikke være :(

Anonymous poster hash: 66765...b78

Skrevet

Sjefen din skal ikke være verneombud!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...