GÃ¥ til innhold

Ekkelt spm...😷


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har neglesopp på begge stortærne!Fikk knust neglene på begge tærne pga jeg mistet noe ned på dem og etter det har det vært noe galt.De er tykke(skikkelig tykke),porøse og himla missfargede!En gang datt ene neglen av, men kom tilbake like stygg!Nå har jeg begynt å få vondt oppå foten og lurer på om det kan ha noe med soppen å gjøre??kan det bli farlig?det begynte for 5 år siden😱

 

Anonymous poster hash: c0f6b...c4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg har neglesopp på begge stortærne!Fikk knust neglene på begge tærne pga jeg mistet noe ned på dem og etter det har det vært noe galt.De er tykke(skikkelig tykke),porøse og himla missfargede!En gang datt ene neglen av, men kom tilbake like stygg!Nå har jeg begynt å få vondt oppå foten og lurer på om det kan ha noe med soppen å gjøre??kan det bli farlig?det begynte for 5 år siden

 

Anonymous poster hash: c0f6b...c4a

Trenger kanskje ikke være neglesopp, det kan være det er sånn pga skaden de har fått. Jeg skadet neglen på den ene stortåen for mange år siden. Den er helt annerledes enn de andre. Den er mye tykkere, og vokser mye fortere. Det vokser ny negl under den gamle hele tiden, så etter hvert så kan jeg plukke den øverste av. Neglen er og mye gulere enn de andre. Så jeg går til fotpleier jevnlig som pusser den godt ned og da forsvinner mye av misfargingen, og tykkelsen. Hun sier at det er ganske vanlig at det kan bli sånn hvis man har ødelagt neglen kraftig

 

Anonymous poster hash: 84f5b...bbb

Skrevet

Å sier du det?!kanskje det bare er slik da...vurdere å ta seg en tur til fotterapaut kanskje

 

Anonymous poster hash: c0f6b...c4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...